Had de bout meegenomen naar de Praxis en blijkbaar het is wel een M3 maat. Helaas zowel bij de Gamma als de Praxis hebben ze alleen vleugelmoeren vanaf M4.
The search continues.......
Dave's Electric Blue R53 (F1 trip foto dump P23)
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat ik had begrepen is dat je het onderste deel in de scoop niet moet instaleren..
Zonder dat deel heb je lagere IAT, dus een betere werking.
EN je ziet dan het GRS-logo in de scoop
Verder heerlijk ding!

Verder heerlijk ding!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- MrBean
- 4 op een rij!
Bericht
Prachtige intercooler. Niks op af te dingen.
Helaas is het hier in het apenland genaamd BE wel zo dat de 'keurder van dienst' hier moeilijk over kan gaan doen wegens niet origineel. En van het ene woordje komt het andere en voor je het weet ... ZINLOZE discussie
Daarom opteerde ik voor de GP intercooler.
Perfecte plastic, "Mini recomands Castrol" en een mooie vaste S op de afdekkap. De sticker van Cooper Works er af, en het is een doodgewone intercooler.
Helaas is het hier in het apenland genaamd BE wel zo dat de 'keurder van dienst' hier moeilijk over kan gaan doen wegens niet origineel. En van het ene woordje komt het andere en voor je het weet ... ZINLOZE discussie

Perfecte plastic, "Mini recomands Castrol" en een mooie vaste S op de afdekkap. De sticker van Cooper Works er af, en het is een doodgewone intercooler.
- Anto
- Be Mini
Bericht
zeg wel apenland
MrBean schreef:Prachtige intercooler. Niks op af te dingen.
Helaas is het hier in het apenland genaamd BE wel zo dat de 'keurder van dienst' hier moeilijk over kan gaan doen wegens niet origineel. En van het ene woordje komt het andere en voor je het weet ... ZINLOZE discussie![]()
zeg wel apenland

- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
thx voor de tip, ik ga even uitzoeken.BMX schreef:Wat ik had begrepen is dat je het onderste deel in de scoop niet moet instaleren..
Verder heerlijk ding!
Onze sponsors