Mini Cooper S Roadster
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Dat wordt over 2 dagen. Moet morgen vroeg naar het buitenland (met de slowmotion).Wilcoos schreef:Heb je een foto van onder de kap? N18 blok is inderdaad iets anders.louisvdd76 schreef:@kimi100: Volgens Klaas zit de LMM (lucht massa meter) op een andere plek. Het zou misschien wel werkend te krijgen maar dan komt er een hoop uitzoek werk bij. Dan wordt het mij een te dure mod waarvan ik niet weet of het een blijverdje is....
- marcel&mirell
- 4 op een rij!
Bericht
Hier heb ik ook intresse in .Casper schreef:navraag gedaan voor een groupbuy voor dap900v2
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik wist dat er een paar ledjes kapot waren. Onderdeel stond in backorder bij de dealer. Is afgelopen dinsdagochtend ook verwisseld.Ivo schreef:Gave mod en ook in het echt een schitterende Roadster!Ik zag trouwens toen ik zaterdag achter je reed dat een paar ledjes van je derde remlicht het niet doen.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Je wilt dus een foto van de achter het motorblok van bovenaf?Wilcoos schreef:TIP lijkt inderdaad anders, maar daar achter lijkt toch de sensor te zitten. Als ik het zo zie zal je de aansluiten moeten aanpassen.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer: