Ik heb nog geen fatsoenlijke foto's gemaakt, wel een paar Iphone fotootjes..Gp0029 schreef:Een foto misschien van de Evo R met de 16 inch wielen? ben erg benieuwd

Ik heb nog geen fatsoenlijke foto's gemaakt, wel een paar Iphone fotootjes..Gp0029 schreef:Een foto misschien van de Evo R met de 16 inch wielen? ben erg benieuwd
Ik heb de zelfde afstelling genomen als Louis met de Intrax set en die jongens zullen er vast wel verstand van hebben. De kont is zoiezo al wat losser door de One stabilisator stang die er nog op zit aan de voorkant.BurnoutBram schreef:Is -2 camber achter niet wat teveel? Ik ben achter van +- -2 naar -1 gegaan en het rijdt véél beter. Kont is veel losser!
Hoe doet die oliekoeler het?
Van de-cat naar 200cell katalysatorRubenR6 schreef:Mooie waardes! Wat zijn de aanpassingen tov van de vorige keer?
marinusrules schreef:Vanmorgen naar Den Haag af gereisd voor de PK check bij Beek. De MINI vast gesnoerd op de bank en toen was het tijd om te rollen..
Het resultaat: 229,6 PK en 252,2 NM. Dat was toch een leuke meevaller na de vorige keer maar 218 PK gescoord te hebben.
Onze sponsors