Coen's mini GP 0064

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 09:06

oei dit is wel het ergste van wat het zou kunnen zijn.
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 09:08

nee zeker niet :)

had hem ook in een vangrail kunnen plaatsen :)
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 09:09

ja had ook gekund
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 09:11

Ginoceros schreef:Tering Harrie !! dit is toch het onderblok waar je tegenaan kijkt ?
yes :evil:
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 09:15

wel lekker gereden!! :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10024
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 09:27

coendek schreef:
Voor de meeste onder ons, "Beter een gat in je blok, dan een blok in je gat". :mrgreen:
Heb je iemand specifiek in gedachten die dan bij de minderheid hoort? :roll: :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 10:24

Ja jou Frank

Vangrail lijkt mij ook erger dan een gat in je blok. Maar blijft hoe dan ook flink zuur dit
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10024
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 10:28

Zo'n goeie voorzet heb je nog nooit gehad he Rob :)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 10:56

Nasty man, hoe kan dit zo ontstaan zijn dan?? :?

Wel vette shots overigens :rijden :lol:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 13:36

Tekort aan olie door ofwel een fysiek olietekort ofwel te hoog toerental ofwel stevig bochtenwerk zonder carterschotten waardoor olie aan een zijde wordt gedrukt en zuiger letterlijk droog staat. Onder de zuiger zit een sproeier die de zuiger koelt met de olie, als dat niet of onvoldoende gebeurt door tekort aan olie slaat de zuiger vast in de cilinderwand, de krukas toch trekt aan de drijfstang, die breekt en slaat een gat in het blok
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 13:58

het was iig niet een te kort aan olie.. warm zat ie aan de bovengrens nadat we hem vulde :)
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13495
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 14:12

Jammer :(

Ik gok op een gebroken drijfstang al dan niet door een krukaslager wat kapot is gegaan.
Lijkt veel op wat ik ook heb gehad na 186.000, niet door een tekort aan olie. Gewoon slijtage.

Er is mij geen R53 bekend die oil starvation heeft gehad door bochtenwerk.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 14:21

Een stel schotten in de Carter lassen lijkt me toch geen overbodige luxe bij een trackMini
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

Re: Coen's mini GP 0064

07 okt 2015, 14:26

Berthil schreef:Jammer :(

Ik gok op een gebroken drijfstang al dan niet door een krukaslager wat kapot is gegaan.
Lijkt veel op wat ik ook heb gehad na 186.000, niet door een tekort aan olie. Gewoon slijtage.

Er is mij geen R53 bekend die oil starvation heeft gehad door bochtenwerk.

nee dit had ik ook bekeken jah.. kon er niks van vinden eigenljk.

mijn bakkie had 170k gelopen zoiets.. :)

Terug naar “Show your ride”