Mitchell's R56 MCS => Logo gestolen ! >:(
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
maar dikke bak dude
klinkt super en mooi en rood
ben benieuwd wat je met je striping gaat doen
Greetz BigD
pffffJurgen schreef:Je bent lekker op weg met die MINI van je, klinkt ook lekkerKon Danny niet tegenop
Voor die pol te verwijderen kunnen moderators dat geloofk, ff vragen aan ida.

maar dikke bak dude

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hey Mitch!
Nog goed thuisgeraakt zondag?
Zeg zijn dat dezelfde kapjes als die van mij? Is mij niet opgevallen vorig weekend...?
Nog goed thuisgeraakt zondag?

Zeg zijn dat dezelfde kapjes als die van mij? Is mij niet opgevallen vorig weekend...?

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ BigD; Hehe, Olaf was nog met een stoer idee gekomen dus wie weet
@ Ducks; Dat gaan we zeker een keer doen! We hebben wel lekker op het gas getrapt af en toe

@ GregBem; Zondag idd nog goed thuis gekomen! Wel wat later dan verwacht door de files! Maar dat zijn idd dezelfde kapjes als die van jou! Ze zaten er afgelopen weekend niet op dus dat klopt dat je ze niet gezien hebt
hehe De letters worden binnenkort namelijk rood gespoten, ben benieuwd hoe dat staat!

@ Ducks; Dat gaan we zeker een keer doen! We hebben wel lekker op het gas getrapt af en toe

@ GregBem; Zondag idd nog goed thuis gekomen! Wel wat later dan verwacht door de files! Maar dat zijn idd dezelfde kapjes als die van jou! Ze zaten er afgelopen weekend niet op dus dat klopt dat je ze niet gezien hebt

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors