smetje zijn Cooper D PW -met S bumper-
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Billie
- Mod virus alert!
Bericht

Zal inderdaad nog veel vetter worden!!!
Bollie
smetje schreef:als ik zie hoe een "proffesional" het doet zou je inderdaad het beter zelf doen met een beter resultaat als gevolg.jbcola schreef:Doen we het niet beter zelf???smetje schreef: nog een ander adres in gent die het kunnen doen.
Ik ben ook niet duur hoor
Indien mogelijk beter morgen afspreken... zaterdag heeft Thomas een judo wedstrijd, was ik alweer vergeten
eerst eens bellen en luisteren wat ze zelf zeggen.
volgende mod zal wellicht het spuiten van het laatste chroom in de voorbumper zijn in het zwart.
eind mei komen de velgen dan eindelijk in het zwart

Zal inderdaad nog veel vetter worden!!!

Bollie
- maus105
- Bonkey
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
na een paar uur klungelen werken de verstralers volgens het boekje
voetmodule aansluiten is eigenlijk vrij simpel dankzij de handleiding en de uitleg van bmwX3.
het enige waar ik serieus veel tijd heb aan verloren was het aansluiten van de massa's in de zekeringskast, de bruine massa is niet echt duidelijk waar deze eigenlijk op moet. heb deze dan maar aan de bout van de veerpoot vastgezet, zal wel aarding genoeg geven.
heb foto getrokken met gsm in daglicht maar zal deze avond nog eens een foto nemen in het donker
weer een geslaagde missie en toch trots dat ik het zelf gedaan heb

voetmodule aansluiten is eigenlijk vrij simpel dankzij de handleiding en de uitleg van bmwX3.
het enige waar ik serieus veel tijd heb aan verloren was het aansluiten van de massa's in de zekeringskast, de bruine massa is niet echt duidelijk waar deze eigenlijk op moet. heb deze dan maar aan de bout van de veerpoot vastgezet, zal wel aarding genoeg geven.
heb foto getrokken met gsm in daglicht maar zal deze avond nog eens een foto nemen in het donker

weer een geslaagde missie en toch trots dat ik het zelf gedaan heb

Onze sponsors