Blondies AB Cabbie Back to Basic
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik heb ze van Ebay geplukt. Ze komen af en toe langs. Vooral ebay duitsland heeft veel.
Newministuff heeft ze ook, maar die hebben gewoon dealer prijzen. Mooiste is natuurlijk witte stiknaden
zodat dat matched bij de piping op je stoelen. Ik heb ze alleen gevonden in rood en zwarte stiknaden.
Zwart vond ik toen echt het mooiste. Wel de downtubes erbij nemen he
.
Succes,
PP
Je bedoelt dezeWeet iemand waar die leren dashes te koop zijn ???

Ik heb ze van Ebay geplukt. Ze komen af en toe langs. Vooral ebay duitsland heeft veel.
Newministuff heeft ze ook, maar die hebben gewoon dealer prijzen. Mooiste is natuurlijk witte stiknaden
zodat dat matched bij de piping op je stoelen. Ik heb ze alleen gevonden in rood en zwarte stiknaden.
Zwart vond ik toen echt het mooiste. Wel de downtubes erbij nemen he

Succes,
PP
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dash moet in veel gevallen speciaal op bestelling gemaakt worden, want witte stiknaden worden alleen op bestelling gemaakt. Ik heb tot nu toe alleen rood en zwart voorbij zien komen. Iets anders moet je denk ik echt bestellen.
Ik was all in denk ik 260 euries kwijt, maar als je de witte wilt
Newministuff: Black leather dash with White stitching (LHD) £293.62 (£345.00 inc. VAT ex Shipping)= 520 euro
Dealer : 539 euro voor witte stiksels.
Downtubes met witte stiknaden
Newministuff: 210 euro ongeveer
Dealer :219
Dus hoe graag wil je het
. Vast en zeker NU NU NU
Ik was all in denk ik 260 euries kwijt, maar als je de witte wilt

Newministuff: Black leather dash with White stitching (LHD) £293.62 (£345.00 inc. VAT ex Shipping)= 520 euro
Dealer : 539 euro voor witte stiksels.
Downtubes met witte stiknaden
Newministuff: 210 euro ongeveer
Dealer :219
Dus hoe graag wil je het

Onze sponsors