Zo vandaag weer een stapje verder met me 'el carboni'
maar moet eerst nog wat bijwerken voordat het helemaal super past. Het druk nu allemaal teveel naar buiten.
Zodat de clink niet mooi aansluit.. maar we gaan lekker verder met schuren en plamuren..
vacuümeer je het carbon ook?
Don Carbon doet dat namelijk niet en heeft behoorlijk last van lucht belletjes.
Schijnt dat je pas echt mooi carbon kunt maken door middel van vacuüm trekken zodat er geen lucht tussen het gaas blijft zitten.
Eigenlijk vind ik het wel jammer dat me eerste set niet meer op het forum te zien is. Maar ik ben natuurlijk ook een tijdje niet aanwezig geweest. .
Me oude wielen zijn ook iets ovaler geworden heb ik gelezen op een ander forum. Dus die mooie unieke set die coendek ooit heeft laten maken is ook van de aardbodem. Zucht...
Maar ben blij met me nieuwe setje. Heb nog geen tijd gehad om de auto te wassen. Die ziet er echt niet uit. Tot die tijd. No pictures
Zo en dan was er tijd om de mini ff af te spoelen. En er nog even aan verder te midden. Carbon Spiegelkappen/deurgrepen en tanklid. De achterste twee grepen moet ik nog doen. Die zijn helaas te dik. Dus deur kan niet goed dicht.