louisvdd76 schreef:Had je er geen klasse 3 alarm in? Ik heb laatst bij mij getest omdat de golf van de buurman zijn oprit was weggehaald.
Als ik met de sleutel zonder de AB te gebruiken de Mini open maak gaan alle toeters en bellen af.
Frankie's R55 S
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Veel Duitse MINI's hebben standaard geen alarm. Cruise control is bijvoorbeeld ook een optie die in Duitsland bij veel auto's niet standaard is...
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nederlandse Mini's worden vaak met klasse 3 geleverd ivm verzekering ik moest bv een klasse 3 hebben ivm de waarde is het een vereiste je moet ook een certificaat overhandigen aan de verzekering
@Peter cruise control is verboden in Duitsland daarom zit dat niet op duitse import auto's je kan een boete krijgen als ze vermoeden dat je er gebruik van maakt
@Peter cruise control is verboden in Duitsland daarom zit dat niet op duitse import auto's je kan een boete krijgen als ze vermoeden dat je er gebruik van maakt
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb wel drie keer gekeken, maar het staat er echt..
Wtf
Succes man..

Wtf

Succes man..
Daar heb je misschien wel een puntje, om het maar positief te bekijken..mushrop schreef:Mooi balen Frank! Maar wat ik net al zei op de WA, in 1 keer al je problemen opgelost!

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!