Martijn's Coopertje (covermodel P185)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Martijn's Coopertje (bij GoGarage37 op P160)

10 nov 2015, 15:48

Dan leer je blijkbaar snel van mij
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 nov 2015, 16:04

Dank u voor de lessen mister Miyagi. Wax on, wax off..
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 nov 2015, 16:09

You're welcome dude

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 nov 2015, 21:25

mushrop schreef:Het was ons een waar genoegen je in de GoGarage te mogen ontvangen meneer!

En Sjaak; onze stickert voegt minimaal 15pk toe én vermindert de luchtweerstand. Dus je top ligt zeker 30km/h hoger.....

Afbeelding
Lijkt te kloppen, laatste poging kwam ik tot 220 oid, nu liep ie zomaar over de 240 heen... :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 nov 2015, 22:25

I rest my case

Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2015, 18:25

Vanmorgen naar Steverink Banden in Apeldoorn gegaan, om m'n nieuwe bandjes te laten monteren en meteen het geheel te laten uitlijnen. Vorige keer met de Volvo erg goed geholpen daar, en dat is mij zeker wel een uurtje rijden waard! :)

Helaas was er wel (natte) sneeuw voorspeld, dus maar de binnendoor-route gekozen om de drukte op de snelweg te vermijden. Dat bleek een prima keuze, lekker door kunnen rijden en ook nog eens weinig sneeuw gezien.

Afbeelding

Montage van de banden was nog ff een klusje, de AD08R's hebben extra stijve wangen, terwijl de velgen juist een vrij diep bed hebben aan de binnenkant. Veel zeep, een hoop beleid en een kundige monteur, en toen zaten ze er toch zo op.

De nieuwe banden vallen wel een stuk breder dan de oude Hankook's, en die pasten maar nét onder de spatbordranden aan de achterkant. Ik vreesde even voor wat extra rubstep onderweg, maar er bleek achter nog wat meer stelruimte dan verwacht: de draagarmen bij het voorste bevestigingspunt verder naar binnen geschoven, waarna je de sporing/camber alsnog helemaal goed kunt stellen om ik twee sets instelbare armen eronder heb zitten. Aan de voorkant past het allemaal zonder problemen.

Afbeelding

Op de terugweg wel wat natte sneeuw, maar dat bleek gelukkig niet zo dramatisch. Op nat wegdek lijken de prestaties vergelijkbaar met die van de Hankook's die eronder zaten, op droog heb ik helaas nog niet gereden... :rijden
Armand M4M
One wheel wonder
One wheel wonder

Re: Martijn's Coopertje (nieuwe bandjes op P161)

24 nov 2015, 19:03

Nice! :icon_top:

Uhm, als ik vragen mag, waar heb jij de DRL/halo vandaan? En was het compleet plug&play?
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 nov 2015, 19:08

Ik heb die nog een setje liggen. Plug and play, 4 tientjes. Ik zou alleen wel een andere LED ring steken

Heerlijke bandjes Martijn, liggen ook om mijn nieuwe velgjes heen :)
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2015, 20:31

Leek mij ook, al heb ik er nu nog niet zoveel van gemerkt... :mrgreen:
Armand M4M schreef:Nice! :icon_top:

Uhm, als ik vragen mag, waar heb jij de DRL/halo vandaan? En was het compleet plug&play?
Taadaa: viewtopic.php?t=26572
Armand M4M
One wheel wonder
One wheel wonder

24 nov 2015, 20:44

Super thx! Was even bezig dit topic door te lezen. Erg mooie foto's en mooie modificaties. Top man!

Over dat setje en andere led ring steken ... uhm ... is er geen kant&klaar oplossing te koop? Dat loshalen en andere ledjes monteren zie ik niet zo zitten ... daarnaast zou ik ook graag de mistlampen witter willen en volgens mij ook grootlicht/stadslicht wat in de koplamp zit net zoals het xenon"wit" willen.
Jer84
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

24 nov 2015, 20:53

Je kan ze ook naar een elektro hobby winkel brengen. Dat zij de ledringen er voor je inbouwen.

Mistlampen is een kwestie van andere fittingen steken en stadslicht en grootlicht ook
Afbeelding
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 nov 2015, 22:03

mis hem wel hier bij Roy in het pand! :D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 nov 2015, 10:15

Haha, maar nu mag ie tenminste af en toe een beetje bewegen! :mrgreen:
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 nov 2015, 10:22

Jaaaaaa dat klopt!:p vind de mini veel leuker i.p.v stof happen!:p
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website

Terug naar “Show your ride”