P5ycH0's R56 AB fJCW
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: P5ycH0's R56 AB fJCW
Krijg op de Mac book pro de foto's op deze pagina ook 4x zo groot op me scherm misschien ligt het daaraan

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Probleempje op de tapatalk image server denk ik....louisvdd76 schreef:de foto's doen het niet bij mij... ook op mobiel via tapatalk geeft hij niks... andere topic's kan ik gewoon foto's zien... iemand een idee?
- RickyJCW
- 4 op een rij!
Bericht
Ik zag je vanmorgen rijden in Amstelveen?.. 

Mini Cooper S JCW Rotiform Nue
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat zou heel goed kunnen. Ik werk bij KLM op het hoofdkantoor, en ben rond 7 uur wel te spotten daar.
Waar zat jij in dan? Heb ik je MINI over het hoofd gezien?
- RickyJCW
- 4 op een rij!
Bericht
En ik ging rond 7 uur naar mn werk
Lekker he die wegwerkzaamheden ?

Lekker he die wegwerkzaamheden ?

Mini Cooper S JCW Rotiform Nue
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je Mini nog nooit gezien daar, volgende keer maar eens een rondje parkeerplaats doenP5ycH0 schreef:Dat zou heel goed kunnen. Ik werk bij KLM op het hoofdkantoor, en ben rond 7 uur wel te spotten daar.

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben een nep collega denk
Ik kan bij het hoofdkantoor parkeren ja, moet wel eens op de Roemer zijn. Zit meestal op POV.P5ycH0 schreef:Oh, kan jij het parkeer terrein op dan? Ben joe een collega?
Ben een nep collega denk

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Grappig. Ik ben net van het hoofdkantoor naar de Roemer kamer 0310 verhuisd.
Vanaf Oktober zit ik weer op POV. Dan wordt het weer vechten om een parkeerplaats (== nog vroeger komen).
Vanaf Oktober zit ik weer op POV. Dan wordt het weer vechten om een parkeerplaats (== nog vroeger komen).
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb na aanleiding van deze foto de zichtbare schroeven en ringetjes maar even van een zwarte verflaag voorzien ;-)P5ycH0 schreef:
Bijna weer ring-fertig....
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmiddag maar ff 0.3 ltr olie bijgevuld. Is vast ook opgebrand in 'D'...
Onze sponsors