Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Martijn's Coopertje
Ik kan er inmiddels wél iets zinnigs over zeggen: gistermiddag hier de binnenstad in, flink druk, dus veel stilstaan en stapvoets rijden. Eerder liep de IAT dan op tot 40-50 graden, nu bleef dat 20-25, bij 13 graden buitentemperatuur. Supercharger is iets beter te horen ook, vooral het gefluit bij rustig rijden.BurnoutBram schreef:Merk je enig verschil in IAT?
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kijk, dat zegt al genoeg vind ik!
al kan ik wel melden dat ik het bij de Racer van Roy het daadwerkelijk wel gezien
heb dat er echt warmte kringen boven de roosters te zien was!
dus het heeft zeeker wel nut!
al kan ik wel melden dat ik het bij de Racer van Roy het daadwerkelijk wel gezien
heb dat er echt warmte kringen boven de roosters te zien was!
dus het heeft zeeker wel nut!

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
http://www.dewitschijndel.nl/catalogsea ... =levellers
Wat Che al aangeeft Jos:Baseman schreef:Super tip, die gaat Sjoske ook aanschaffen
http://www.dewitschijndel.nl/catalogsea ... =levellers
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ineens was daar een vaag bericht over een eventje van De Staatsloterij, met als beloning de belofte van gratis meuk... Nou, als er iets is waar Hollanders op reageren als vliegen op verse stront, dan is het wel gratis meuk. Ze kwamen er zelfs voor vanuit Noorwegen!!!11 
Dus gisteren net als 249 andere knieperts naar Zandvoort getogen, voor een gezellig dagje ouwehoeren in de zon. Leuke mensen, gratis koffie, en ook nog 2x een half rondje CPZ. Prima besteding van een maandagmiddag lijkt me!

Ook al is het een kort stukje met ander verkeer, circuit = circuit!

Bij de tweede keer kwam ik alleen met een kwartslag tegenstuur de Gerlachbocht uit nadat ik wat ambitieus deed met koude banden...
Daarna nog wat meer rondhangen en stoer parkeren, zoals dat hoort op een meet...

En Kevin maakte deze toffe foto van mij en m'n meisje:
IMG_8353 by Kevin Elenbaas, on Flickr
Hier nog wat screenshots van de video van Showniews:

Mocht je zelf willen zien hoe Mari van de Ven als een Aziatisch tienermeisje over Zandvoort "racet", dan kan dat hier: http://www.show.nl/video/clips/2015/mar ... euwe-jaar/
Van de gekregen oliebollen werden we slechts medium-misselijk, dus de dag beëindigd in het centrum van Haarlem, waar we het traject voltooiden door op grote schaal sushi in onze gezichten te schuiven...

Het was een hele leuke dag want ik moest heel veel lachen en er waren ook vet mooie oude Mini's en ik zag ook nog bekende mensen die bijna niemand kende. Ok doei

Dus gisteren net als 249 andere knieperts naar Zandvoort getogen, voor een gezellig dagje ouwehoeren in de zon. Leuke mensen, gratis koffie, en ook nog 2x een half rondje CPZ. Prima besteding van een maandagmiddag lijkt me!

Ook al is het een kort stukje met ander verkeer, circuit = circuit!

Bij de tweede keer kwam ik alleen met een kwartslag tegenstuur de Gerlachbocht uit nadat ik wat ambitieus deed met koude banden...

Daarna nog wat meer rondhangen en stoer parkeren, zoals dat hoort op een meet...

En Kevin maakte deze toffe foto van mij en m'n meisje:

Hier nog wat screenshots van de video van Showniews:

Mocht je zelf willen zien hoe Mari van de Ven als een Aziatisch tienermeisje over Zandvoort "racet", dan kan dat hier: http://www.show.nl/video/clips/2015/mar ... euwe-jaar/
Van de gekregen oliebollen werden we slechts medium-misselijk, dus de dag beëindigd in het centrum van Haarlem, waar we het traject voltooiden door op grote schaal sushi in onze gezichten te schuiven...

Het was een hele leuke dag want ik moest heel veel lachen en er waren ook vet mooie oude Mini's en ik zag ook nog bekende mensen die bijna niemand kende. Ok doei
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Martijn's Coopertje (Staatsloterij-freeloaden-CPZ P166)
Die foto's van Kevin van jou en Leonie bij je trots is echt wel heel tof zeg. Geldt trouwens voor alle eigenaren, setjes, families e.d. bij de Mini's die ik hier op het forum voorbij zag komen, echt leuk gedaan.
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Mooi verslag Martijn.
Jouw humor is echt top
en je MINI ook.

Jouw humor is echt top

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tijdje terug viel me op dat het derde remlicht het niet meer deed, die gaan nog wel eens stuk kennelijk. Drie schroefjes losdraaien, nieuwe erin, en doorrrrr! Tenzij je een Cooper met spoiler hebt, want die hebben ze er bij MINI in al hun wijsheid gewoon overheen geplakt. :bag:
Nou zou het volgens de internets ook moet kunnen met een beetje wrikken en duwen aan de spoiler, dus dat maar geprobeerd. Scheelde dat de oude niet heel hoefde te blijven, want nu kon er een schroevendraaier tussen:

Meteen maar een zwart exemplaar erin gedaan:

Nou zou het volgens de internets ook moet kunnen met een beetje wrikken en duwen aan de spoiler, dus dat maar geprobeerd. Scheelde dat de oude niet heel hoefde te blijven, want nu kon er een schroevendraaier tussen:

Meteen maar een zwart exemplaar erin gedaan:

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Martijn's Coopertje (nieuw derde remlicht P166)
Stuk beter. Zelf zwart gemaakt of zo gekauft?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Martijn's Coopertje (nieuw derde remlicht P166)
Zo gekocht op Ebay, zwart glaasje met rode LEDs. Was net zo duur als een rode trouwens, zes tientjes oid.
Onze sponsors