Volgens mij hoeft het niet maar ik zal het gaan merken als het wel moet.
De Blauwe staat overigens over 2 maanden binnen (met verwarming) dus dan hoeft het zeker niet meer

Ik neem aan dat je ook Redtops via Beek Auto Racing kan bestellen, misschien met NewMINIclub korting.Berthil schreef:Op aanraden van een Duitser die hem ook gebruikt (de GP met boven de 300pk) heb ik de Deka ETX20L bij ISA Racing besteld. Hij rijd er al 2 jaar zonder problemen maar bijna niet in de winter zoals bij mij nu ook het geval is.
Maar heb jij dan niet de Deka besteld....?Berthil schreef:Ik neem aan dat je ook Redtops via Beek Auto Racing kan bestellen, misschien met NewMINIclub korting.Berthil schreef:Op aanraden van een Duitser die hem ook gebruikt (de GP met boven de 300pk) heb ik de Deka ETX20L bij ISA Racing besteld. Hij rijd er al 2 jaar zonder problemen maar bijna niet in de winter zoals bij mij nu ook het geval is.
Geen goedkoper budgetmerk nemen want die zijn kennelijk toch een stuk minder van kwaliteit.
Ik heb onlangs een AGM accu uit de Bosch Silverline gekocht, was daar € 214,00 voor kwijt. Dit was overigens voor de BMW Z4. Deed wel even pijn maar het schijnen op dit moment qua techniek de beste accu's te zijn. De expert (elektrostart) bij wie ik was, vertelde mij dat de onderlinge verschillen tussen de "A-merken" nihil zijn.Berthil schreef:Ik neem aan dat je ook Redtops via Beek Auto Racing kan bestellen, misschien met NewMINIclub korting.Berthil schreef:Op aanraden van een Duitser die hem ook gebruikt (de GP met boven de 300pk) heb ik de Deka ETX20L bij ISA Racing besteld. Hij rijd er al 2 jaar zonder problemen maar bijna niet in de winter zoals bij mij nu ook het geval is.
Geen goedkoper budgetmerk nemen want die zijn kennelijk toch een stuk minder van kwaliteit.
Onze sponsors