Het moet laag, anders is het niet mooi. 7.5 is dus een mooie maat
PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

Cheers
Coen
Nou maaij, maak je naam ff waar en regel ffies die wielen voor ons!! I am IN!!!Maaij schreef:Met zo'n mooi velgen MOET de MINI wel omlaagcoendek schreef:dacht het wel jah!! ding moet alleen nog wel OMLAAG kunnen anders gaat mijn reputatie naar de knoppen
Cheers
Coen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Wordt erg moeilijk denk ikcoendek schreef:Nou maaij, maak je naam ff waar en regel ffies die wielen voor ons!! I am IN!!!Maaij schreef:Met zo'n mooi velgen MOET de MINI wel omlaagcoendek schreef:dacht het wel jah!! ding moet alleen nog wel OMLAAG kunnen anders gaat mijn reputatie naar de knoppen
Cheers
Coen
Nee hoor. Ik heb mijn nieuwe velgen nog niet eensBlont-007 schreef:Weer andere wielen![]()
Ik dacht echt 18". 17" voor deze velgen is echt te klein!AA-16V schreef:BBS Le Mans velgen zijn vroeger ook verkrijgbaar geweest in 17 duim !!!
Volgens mij zijn het 17 duims op die laatste Mini foto.
Grtn,
Gerrit
- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
denk het ook Gerrit, dat het 17" is..
heb je mijn pm niet gekregen Gerrit?
Maaij... je komt er wel uit voor nieuwe wielen..
AA-16V schreef:BBS Le Mans velgen zijn vroeger ook verkrijgbaar geweest in 17 duim !!!
Volgens mij zijn het 17 duims op die laatste Mini foto.
Grtn,
Gerrit
denk het ook Gerrit, dat het 17" is..
heb je mijn pm niet gekregen Gerrit?
Maaij... je komt er wel uit voor nieuwe wielen..
- snans
- Volledig MINI minded!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Wat ik het liefst wil is de OEM DVD drive gebruiken om DVD's te kunnen bekijken, anders is de iPod video ook wel een leuke optie
Zie http://www.newministuff.com/new/shop.ph ... how&id=593snans schreef:hebje meer info Maaij ?Maaij schreef:Nog een leuk gadget gevonden voor mijn MINI
DVD, iPod video, Playstation op de OEM navigatiescherm
zit ook al lang te denken aan zoiets
Wat ik het liefst wil is de OEM DVD drive gebruiken om DVD's te kunnen bekijken, anders is de iPod video ook wel een leuke optie
Onze sponsors