Het moet laag, anders is het niet mooi. 7.5 is dus een mooie maat

Nou maaij, maak je naam ff waar en regel ffies die wielen voor ons!! I am IN!!!Maaij schreef:Met zo'n mooi velgen MOET de MINI wel omlaagcoendek schreef:dacht het wel jah!! ding moet alleen nog wel OMLAAG kunnen anders gaat mijn reputatie naar de knoppen
Wordt erg moeilijk denk ikcoendek schreef:Nou maaij, maak je naam ff waar en regel ffies die wielen voor ons!! I am IN!!!Maaij schreef:Met zo'n mooi velgen MOET de MINI wel omlaagcoendek schreef:dacht het wel jah!! ding moet alleen nog wel OMLAAG kunnen anders gaat mijn reputatie naar de knoppen
Cheers
Coen
Nee hoor. Ik heb mijn nieuwe velgen nog niet eensBlont-007 schreef:Weer andere wielen![]()
Ik dacht echt 18". 17" voor deze velgen is echt te klein!AA-16V schreef:BBS Le Mans velgen zijn vroeger ook verkrijgbaar geweest in 17 duim !!!
Volgens mij zijn het 17 duims op die laatste Mini foto.
Grtn,
Gerrit
AA-16V schreef:BBS Le Mans velgen zijn vroeger ook verkrijgbaar geweest in 17 duim !!!
Volgens mij zijn het 17 duims op die laatste Mini foto.
Grtn,
Gerrit
Zie http://www.newministuff.com/new/shop.ph ... how&id=593snans schreef:hebje meer info Maaij ?Maaij schreef:Nog een leuk gadget gevonden voor mijn MINI
DVD, iPod video, Playstation op de OEM navigatiescherm
zit ook al lang te denken aan zoiets
Onze sponsors