jbcola, overzicht(je) op p266 thx to SVEN!!
- William Blake
- Bijna verslaafd
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
het zijn moeilijke tijden voor iedereen en soms moet je prioriteiten stellen.
het is beter deze beslissing te nemen voor dat het echt dringend nodig is zodat je geen dingen moet verkopen aan zotte prijzen.
ik ga snel wat huizen gaan verkopen zodat die stoeltjes en kw setje niet verloren gaan
het is beter deze beslissing te nemen voor dat het echt dringend nodig is zodat je geen dingen moet verkopen aan zotte prijzen.
ik ga snel wat huizen gaan verkopen zodat die stoeltjes en kw setje niet verloren gaan

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
neen even serieus, ik snap je helemaal man. Er komen zeker geeen makelijke tijden aan. Het is niet leuk, maar wel een rete goede beslissing. hopelijk kunnen we hem binnen de club houden
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
misschien is dit wat voor je..jbcola schreef:Als ie verkocht geraakt voorlopig geen dure auto meer Coen, eerder een fiets![]()
Toch tenminste goed voor mijn lijn![]()

neen even serieus, ik snap je helemaal man. Er komen zeker geeen makelijke tijden aan. Het is niet leuk, maar wel een rete goede beslissing. hopelijk kunnen we hem binnen de club houden

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Erg jammer idd
..
Toch een van de dikste Clubman's waar jij mee rijdt , een gemis voor de club ..
Maar je moet in deze tijd idd prioriteiten stellen ..
Wijs besluit , maar wel een bittere ..
Succes met de verkoop ..

Toch een van de dikste Clubman's waar jij mee rijdt , een gemis voor de club ..
Maar je moet in deze tijd idd prioriteiten stellen ..
Wijs besluit , maar wel een bittere ..
Succes met de verkoop ..
- Fred
- Volledig MINI minded!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jeetje, da's erg jammer
Dat is een vervelende beslissing om te nemen, maar wel begrijpelijk. Hopelijk vind je MINI gauw een nieuwe enthousiaste eigenaar.
Groeten, Jan

Groeten, Jan
Onze sponsors