Daniel, Kwam nog wel wat drempel en schuursel bij kijken. Meters passend maken en de klipjes werkend te krijgen.Daniel_S schreef:Dat ziet er super uit. Is dat plug & play of nog wel wat huisvlijt nodig?

Daniel, Kwam nog wel wat drempel en schuursel bij kijken. Meters passend maken en de klipjes werkend te krijgen.Daniel_S schreef:Dat ziet er super uit. Is dat plug & play of nog wel wat huisvlijt nodig?
ThanksDaniel_S schreef:Resultaat mag er zeker zijn !
Dank je wel. En yup er zijn er genoeg te vinden binnen de club die altijd lekker bezig zijn. Er is genoeg aan deze MCCS met veel liefde en beleid aangepast. En daarnaast is het natuurlijk ook goed om altijd alles up to date te hebben. Dus stuk -> vervangen.niekcarfreak schreef:Ziet er netjes uit![]()
Ik blijf me iedere keer verbazen hoeveel moed en energie sommige Mini rijders in hun auto steken om er iets in te bouwen wat er af- fabriek niet in zit. Respect!
Yup. Ik heb best lang in een sluimerstand gestaan hoor. Maar voel me weer helemaal top en er is ook weer tijd voor.Cooperdriver schreef:Nice mods weer Ragnar![]()
Nog steeds bezig aan de Clubman, onuitroeibaar dat modvirus
Dank je wel. Fijn om te horen dat ik iemand ook weer kan inspireren. En zeker op met een clubmanSchroefie schreef:Mooie mods Ragnar,
Ook je velgen vind ik super, staan heel mooi je MCCS![]()
Mijn R56 heeft recent weer wat TLC gehad dus nu wil ik weer verder gaan met de Clubman, nog genoeg te doen
Sure zekers,mbvandenberg schreef:Ziet er mooi uit Ragnar! Nog naar originele exemplaren gezocht en wilde je die sowieso niet hebben?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Thanks.Schroefie schreef:Netjes zo met de JCW bumper, dat is een collectors item geworden, zijn niet meer te krijgen.
Onze sponsors