Haha da's idd een ander geluidje
misschien blijft er een zuiger hangen in je remklauw maarja zal er toch af moeten om even te kijken dan
P5ycH0's R56 AB fJCW
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: P5ycH0's R56 AB fJCW
Mss zit er een steentje tussen of je schijven zijn versleten. Blokken zou je een melding van moeten krijgen.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
De dealer zegt dat de remblokjes pas over 14.000 km aan de beurt zouden zijn...
En aangezien ik geen melding op de BC heb gehad, zal het de schijf wel zijn...
Dat samen met de beurt en het 3091 probleem fixen gaat een duur grapje worden....
En aangezien ik geen melding op de BC heb gehad, zal het de schijf wel zijn...
Dat samen met de beurt en het 3091 probleem fixen gaat een duur grapje worden....
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Altijd vervelend als je probleempjes aan de auto hebt, hopelijk valt het mee!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vervelend Tycho, zo blijven de ergernissen zich een beetje opstapelen.... 

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja, we weten t van te voren hé...
Komt vast goed.
Volgend jaar zal de koppeling wel aan de beurt komen. So be it.
Mij krijgen ze de JCW nog niet uit
Komt vast goed.
Volgend jaar zal de koppeling wel aan de beurt komen. So be it.
Mij krijgen ze de JCW nog niet uit

- frankie
- Volledig MINI minded!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou de beurt is gedaan, en krijg zo een offerte voor de puntjes die allemaal gevonden zijn...
Zaken die ik heb onthouden van het telefoon gesprek: distributieketting, 4x schijven & remmen, oliekering bij een aandrijfas, blok reinigen van olie (sludge), en dan ben ik vast nog wel t een en ander vergeten....

Zaken die ik heb onthouden van het telefoon gesprek: distributieketting, 4x schijven & remmen, oliekering bij een aandrijfas, blok reinigen van olie (sludge), en dan ben ik vast nog wel t een en ander vergeten....

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Pfffff wat een lijst.
maar waarom hebben ze dan toch een beurt gedaan? Want als je blok gereinigd moet worden kan je er weer nieuwe olie in doen. Dat is een beetje zonde geld toch?

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
De olie wordt in deze beurt overgeslagen. Wel bougies en alle andere zaken zijn gedaan.Casper schreef:Pfffff wat een lijst.maar waarom hebben ze dan toch een beurt gedaan? Want als je blok gereinigd moet worden kan je er weer nieuwe olie in doen. Dat is een beetje zonde geld toch?
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Ok duidelijk hopelijk valt de offerte mee man. Al zal het een aardig bedrag zijn ben ik bang. Maar die dikke ride is het wel waard hoor. Suc6

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sooww! Das een "leuk" lijstje.....
Maar de distributieketting?
Met welke reden, loopt de JCW zo beroerd?
Alleen al een geintje van € 600,- ......
Hoop dat er een dikke kerstbonus aankomt voor je!

Maar de distributieketting?
Met welke reden, loopt de JCW zo beroerd?
Alleen al een geintje van € 600,- ......

Hoop dat er een dikke kerstbonus aankomt voor je!

Onze sponsors