Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
ben je aan het oefenen om heel je auto in Carbon te wrappen ;-)
dikke updates, nu nog die carbon hood en trunk en dan is het maar wrappen geblazen ;-)
dikke updates, nu nog die carbon hood en trunk en dan is het maar wrappen geblazen ;-)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
NewMINIstuffrocky schreef:Berthil,die witte achterlichten die je nu hebt vind ik schitterend.
Waar zijn ze te krijgen of te bestellen?
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
enne .... zit dat tankje er nou eindelijk in !! was vandaag op de motorbeurs in Utrecht en zag van die vloeistofpompjes liggen voor 5 euro ... had er bijna 1 voor je meegenomen !!Berthil schreef:Even kijken of ik deze maand mijn maand rijontzegging in Duitsland in kan laten gaan zodat ik de Blauwe uit kan laten op de Ring als de temperaturen weer wat hoger zijn. Iets te hard gereden in Duitsland
Het gaat té snel té hard in de Blauwe.

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit seizoen toch maar eens een keer meegaan, ben wel erg benieuwd naar dat geweld
Dat is niet zo fraai! Hopen dat ze mee willen werken..Berthil schreef:Even kijken of ik deze maand mijn maand rijontzegging in Duitsland in kan laten gaan zodat ik de Blauwe uit kan laten op de Ring als de temperaturen weer wat hoger zijn. Iets te hard gereden in Duitsland
Het gaat té snel té hard in de Blauwe.
Dit seizoen toch maar eens een keer meegaan, ben wel erg benieuwd naar dat geweld

Onze sponsors