Stripes eraf , lampjes eraf

Die nummerplaat blijft altijd weer een drama , ik zou hem helemaal onderaan plakken ..
Nummer 5 dus

Idd achter het raam leggen is eigenlijks niet echt een optie voor mij. Maar de bumper blijft wel gaatloosFred schreef:Is een show 'n go plaat geen mogelijkheid? Achter het raam leggen heb ik ook een tijdje gedaan maar vond het storend. Die reflectie in je raam kijk je voortdurend op en vind het wat slordig. Mss dat een gele plaat niet zo hard reflecteerd maar toch...
En anders lijkt 1 me ook de beste oplossing.
Nr plaat voor het raam vind ik ook niet zo mooi, wel geluk gehad met de agenten... weet niet wat ze doen als de zelfde agenten je meerdere malen zien...GreyCooperS schreef:Vandaag reed ik paar km achter een onopvallende Vectra met twee agenten erin....uiteraard zag ik ze kijken in de binnenspiegel...na een tijdje gaan ze zo langzaam rijden dat je er wel voorbij moet![]()
Ik denk, daar komt de eerste bekeuring voor het rijden zonder nummerbord, maar ik kreeg alleen een vriendelijke knik...![]()
Dus...nummerplaat lekker in je raam leggen. Ben nu a 10 tallen keren door een fuik of controle gereden, en echt nooit last gehad...
Onze sponsors