Gisteren aan het eind van de middag de MINI bij de garage gebracht ivm het bekende geratel !! Vandaag hebben ze geconstateerd dat dit ook daadwerkelijk het geval is. De kettingspanner ed. wordt binnenkort vervangen.
Ik kwam ook Adriaan (Cooperdriver) tegen, bij hem is het probleem weer teruggekomen.
Al met al best wel weer teleurstellend, laten we maar hopen dat het goed wordt opgelost!
@ Harmar: ik had ook niet meer verwacht dat ik er last van zou krijgen, maar zodra de kou begon in te zetten werd het duidelijk hoorbaar (daarvoor had ik een licht vermoeden).
@denzig: dit is bij deze MINI de eerste keer, bij mijn vorige had ik het probleem ook....
Succes ermee!
Vreemd inderdaad dat MINI dit nog steeds ontkent of geen duidelijke oplossing voor heeft.. is het dan zo afhankelijk van de auto specifiek of het probleem zich voordoet?
Had wel hier en daar wat gezien op het forum en de site, maar dit doet zich toch niet voor bij elke S of wel?
balen zeg, succes ermee. Heb een collega die zijn nieuwe A4 avant had een rammeltje is uiteindelijk, na veel lapmiddelen vanuit een dealer maar naar de importeur (PON) gegaan en helemaal uit elkaar gehaald (bak eruit en alles vervangen), wel alles onder garantie maar vrolijk wordt je er niet van.