Yep golfjes zijn best snel maar wij vreten ze op met onze mini'sMaVaEe schreef:Een beetje hedendaagse Golf houd een Cooper ook met gemak bij maar omdat de MINI lichter is en de 1e 2 versnellingen best kort zijn trek je hem aardig snel naar de 60. Daarna word dat veel minder maar dan zit ik al voor die golf.
Coen's Clubman nEXt
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
meer vermogen is inderdaad leuk, maar ik vind een cooper of een one met minder vermogen totaal geen 'sloom hok' zoals het eerder omschreven word
en helemaal mee eens dat het met meer vermogen steeds leuker / lekkerder word, en dat een cooper ook prima is om ook lekker mee te scheuren
precies wat ik bedoelbiermagnaat schreef:Komop Cabrio, 120 pk is genoeg om een beetje de gang er in te houden bij de mini maar ook niet meer dan dat. 200 plus pk's dan word het pas leuk! Al wil dat niet zeggen dat je met maar 120 pk ook lol kunt hebben, lekker in een bocht een S opdrukken is geweldig! Schakel je perfect heb je in een Cooper veel meer voldoening omdat die turbo of supercharger je net niet super schakel momentje toch wel goed maakt.
In mijn micra heb ik 90 pk, als ik dan op het circuit de hele tijd een minder ervaren rijder met een M3 kan volgen dan lig ik in een deuk ondanks dat het totaal niet hard gaat.
Pk's zijn leuk maar niet per se nodig om lol te hebben, maar om 120 pk vlot te noemen gaat mijn inziens wat ver.

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
mooi gesproken Ossie
Ossie schreef:Ik zeg altijd maar: wie een Cooper niet eert, is een S niet weert.

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
beter 1 cooper in de hand, dan 10 S'jes in de lucht
of
hoge scoops vangen veel wind
misschien leuk voor op de 2011 kalender, iedere maand een andere MINI-spreuk
of
hoge scoops vangen veel wind

misschien leuk voor op de 2011 kalender, iedere maand een andere MINI-spreuk
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mensen t gaat niet altijd om vermogen , t gaat erom wie
is en kan sturen !
Gas geven/snel zijn kan iedere debiel en zeker met een S
Succes coen met je tocht naar je nieuwe ride

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
hear hear zeer Zekerr mee eensPepperWhite schreef:Mensen t gaat niet altijd om vermogen , t gaat erom wieis en kan sturen !

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Sorry, voor topic vervuiling Coen. Iedereen heeft altijd commentaar op de hoeveelheid pagina's die je binnen no-time hebt (zonder foto's), maar daar werkt iedereen ook maar al te graag aan mee
Op verzoek van Samsara quote ik wat hij vanmorgen zei en ik dus voor jullie op schreef:Once you go S, you don't go less

Sorry, voor topic vervuiling Coen. Iedereen heeft altijd commentaar op de hoeveelheid pagina's die je binnen no-time hebt (zonder foto's), maar daar werkt iedereen ook maar al te graag aan mee

- Fred
- Volledig MINI minded!
- maus105
- Bonkey
Bericht
Uit eigen ervaring
:
Een golf is echt wel behoorlijk sneller dan een cooper en zeker dan een one! Het gevoel in de bochten mis je een beetje want daarin is mini gewoon echt top! Ik heb een 122pk versie en die is zeker niet sneller dan een S maar ik zou best is een stoplichtsprintje willen zien met een S en een 160pk versie. Buiten dat zie ik jou niet snel in een vw rijden
Je bent gewoon een jojo wat betreft stance en speed
Keep it up dude weg dat ding en een lekkere dikke r56 S halen

Een golf is echt wel behoorlijk sneller dan een cooper en zeker dan een one! Het gevoel in de bochten mis je een beetje want daarin is mini gewoon echt top! Ik heb een 122pk versie en die is zeker niet sneller dan een S maar ik zou best is een stoplichtsprintje willen zien met een S en een 160pk versie. Buiten dat zie ik jou niet snel in een vw rijden

Je bent gewoon een jojo wat betreft stance en speed

Keep it up dude weg dat ding en een lekkere dikke r56 S halen

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
he maarten
had je wel je collectie aambeelden uit de clubman verwijderd voordat je hem verkocht? Misschien is dat de reden dat die niet hard gaat naar Coen's zin.

had je wel je collectie aambeelden uit de clubman verwijderd voordat je hem verkocht? Misschien is dat de reden dat die niet hard gaat naar Coen's zin.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors