X-treme Mini
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Zaterdag nog nieuwe velgjes gehaald maar ik heb spacers nodig omdat ze anders mijn veren raken. gelijk dus maar even spacers besteld ook.

"Burning tires into adrenaline!"
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
voor de rest nog wat aan het bob de bouweren vandaag met mijn JCW kop die ik nog had liggen:

- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Echt heel knap dat je dat allemaal zelf kan, ben niet helemaal weg van je nieuwe velgen, vind je oude velgen juist zo gaaf
british racing green classic mini & mini cooper 2005 met aerokit
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
maar ik vindt het wel super mooi staan wit
Thanks, velgen zit ik nog over te twijfelen of ik ze zwart of wit zal spuiten.. poetsen is namelijk niet mijn hobby en die witte die ik nu heb zijn ondingen om schoon te houden.astegerman schreef:Echt heel knap dat je dat allemaal zelf kan, ben niet helemaal weg van je nieuwe velgen, vind je oude velgen juist zo gaaf
maar ik vindt het wel super mooi staan wit
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat voor kleppen zet je erin en welke nokkas gebruik je ga je de boel ook nog uitfrezen
ben gewoon benieuwd

ben gewoon benieuwd

burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Uitlaatzijde zal wat heftiger worden gevreesd.
Merk kleppen Ben Ik nog aan het uitzoeken Maar wil niet groter gaan Dan 1.2mm oversize anders wordt ie Zo traag onderin.
Inlaat traject wil Ik niet teveel aan doen behalve flowen en gasket match.franklyn85 schreef:wat voor kleppen zet je erin en welke nokkas gebruik je ga je de boel ook nog uitfrezen![]()
ben gewoon benieuwd
Merk kleppen Ben Ik nog aan het uitzoeken Maar wil niet groter gaan Dan 1.2mm oversize anders wordt ie Zo traag onderin.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
oke dus je ben er nog niet helemaal uit en wat doe je aan de NOK want zie er 2 op de foto
X-treme Mini schreef:Inlaat traject wil Ik niet teveel aan doen behalve flowen en gasket match.franklyn85 schreef:wat voor kleppen zet je erin en welke nokkas gebruik je ga je de boel ook nog uitfrezen![]()
ben gewoon benieuwd

burn rubber not your soul

- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Nok is een Newman 276/396 ALS Ik het goed heb Zo uit mijn hoofd.
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb er 1,25 grotere RVS kleppen van ferrea in en doet het onderin nog primaX-treme Mini schreef:Inlaat traject wil Ik niet teveel aan doen behalve flowen en gasket match.franklyn85 schreef:wat voor kleppen zet je erin en welke nokkas gebruik je ga je de boel ook nog uitfrezen![]()
ben gewoon benieuwd

- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
@werner, ok en heb jij ook de veren vervangen met de geleiders etc?
Onze sponsors