Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
komt goed! Ik ga ook niet alles verklappen he dan is de lol eraf...
Joh, ik heb hem een weekRagnar schreef:kijk weer mooie plaatjes.. vindt de wagen nog een bbetje te leif voor zijn kleurgebruik greg.. dus kom op iest spectaculairder dan die OEM shit.(sorry voor het taalgebruik)

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
211 pk 
Greg ik zie dat je weer een dikke diffuser hebt gemonteerd, maar nu ook een andere rand aan de bovenkant? Carbon?
Of zie ik meer dan er is? 
Heb je daar betere pics van?
Enneuh... je interieur met dikke stoelen, carbon en alcantara is super!

Greg ik zie dat je weer een dikke diffuser hebt gemonteerd, maar nu ook een andere rand aan de bovenkant? Carbon?

Enneuh... je interieur met dikke stoelen, carbon en alcantara is super!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
denk dat ik gewoon jaloers ben..
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
GregBem schreef:Joh, ik heb hem een weekRagnar schreef:kijk weer mooie plaatjes.. vindt de wagen nog een bbetje te leif voor zijn kleurgebruik greg.. dus kom op iest spectaculairder dan die OEM shit.(sorry voor het taalgebruik)
komt goed! Ik ga ook niet alles verklappen he dan is de lol eraf...

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb daar een paar jaar geleden nog op zitten vloeken toen ik exact hetzelfde gedaan heb met mijn vorige JCW...
Eigenlijk hoop ik stiekem te kunnen weten waar hij nu staat, dan neem ik hem er daar gewoon vanaf haha...!!
Nee maar een voorbeeld zou wel handiger zijn maargoed we zien wel... knutselwerk...
Ik ga die dus niet in carbon nemen, lijkt me wat duur om een standaard diff van 400€ te versnijden tot eentje van 10cm² lol...
Ja ik moet nog even de standaard diff opnieuw afslijpen zodat die tussen de twee tunnels past...Sven schreef:211 pk
Greg ik zie dat je weer een dikke diffuser hebt gemonteerd, maar nu ook een andere rand aan de bovenkant? Carbon?Of zie ik meer dan er is?
Enneuh... je interieur met dikke stoelen, carbon en alcantara is super!![]()
![]()
Ik heb daar een paar jaar geleden nog op zitten vloeken toen ik exact hetzelfde gedaan heb met mijn vorige JCW...
Eigenlijk hoop ik stiekem te kunnen weten waar hij nu staat, dan neem ik hem er daar gewoon vanaf haha...!!

Nee maar een voorbeeld zou wel handiger zijn maargoed we zien wel... knutselwerk...
Ik ga die dus niet in carbon nemen, lijkt me wat duur om een standaard diff van 400€ te versnijden tot eentje van 10cm² lol...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
dikke ride Greg!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb'm in de buurt van Borsbeek al een paar keer zien rijdenGregBem schreef:Ja ik moet nog even de standaard diff opnieuw afslijpen zodat die tussen de twee tunnels past...Sven schreef:211 pk
Greg ik zie dat je weer een dikke diffuser hebt gemonteerd, maar nu ook een andere rand aan de bovenkant? Carbon?Of zie ik meer dan er is?
Enneuh... je interieur met dikke stoelen, carbon en alcantara is super!![]()
![]()

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een beetje laat misschien (even een tijdje van het forum geweest) maar:
Wat een dikke , vette en
Coupé zeg
Congrats Greg met je aanwinst echt toppie.
En die stoelen
(wil deze al een tijdje hebben, dus als iemand er een paar te koop heeft
)
Wat een dikke , vette en

Congrats Greg met je aanwinst echt toppie.
En die stoelen

(wil deze al een tijdje hebben, dus als iemand er een paar te koop heeft

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Check de tips op martkplaats topic. Heb ik gisteren een paar topics over de recaro stoelen geplaatst... 

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Morgen naar Germany voor een nieuwe mod
pics later!

Hoezo?GreyCooperS schreef:Check de tips op martkplaats topic. Heb ik gisteren een paar topics over de recaro stoelen geplaatst...
- GreyCooperS
- Forum Junky