Mini Cooper R50 ''De Rooie" Mod list Update!!!
- PerryMiniCooper
- Be Mini
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
achter wel ja! Ik heb nog een verstelbare 19mm Alta liggen, mag je voor 75 euro hebben. Interesse? Neem ik 'm mee naar de Foodstrip volgende week.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
jongens en meisjes ik ben er even niet tot maandag avond. ga een weekendje skieen/feesten!. Kan ik ook gelijk even rustig nadenken over aankomende mods
. Heb waarschijnlijk wel interwebs in Duitsland maar daar ga ik niet van uit haha.

- PerryMiniCooper
- Be Mini
- PerryMiniCooper
- Be Mini
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Zo vandaag heel wat ondernomen. Eerst even langs Beek gegaan. De mod die ik wou hebben bleken ze alleen niet op voorraad te hebben
. Dus gelijk maar besteld. De planning is dat de mod deze week binnen is.
Toen even naar het ado stadion geweest. maar dat terzijde haha.
Daarna maar even langs de BMW/MINI dealer geweest. Ook daar naar 2 mods gevraagt bleek ook niet voorradig te wezen
. Dus ook maar besteld. Planning is eind deze week begin volgende week. Maar gelijk even een foto genomen kon het niet laten!

Toen even thuis wat gegeten en gelijk maar de Mini gaan wassen leek wel een terreinwagen zoveel zand:(

Zo wat kwam er een zand vanaf:shock Maar nu is die klaar voor de zomer!

Toen even naar het ado stadion geweest. maar dat terzijde haha.
Daarna maar even langs de BMW/MINI dealer geweest. Ook daar naar 2 mods gevraagt bleek ook niet voorradig te wezen

Toen even thuis wat gegeten en gelijk maar de Mini gaan wassen leek wel een terreinwagen zoveel zand:(

Zo wat kwam er een zand vanaf:shock Maar nu is die klaar voor de zomer!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Balen van je niet voorradige modjes

Maar lijkt t nou alsof je je velgen niet heb gewassen??
Op die foto van de achterkant kan die in mijn ogen trouwens nog wel een passende dak spoiler gebruiken om het geheel wat meer af te maken

Maar lijkt t nou alsof je je velgen niet heb gewassen??

Op die foto van de achterkant kan die in mijn ogen trouwens nog wel een passende dak spoiler gebruiken om het geheel wat meer af te maken

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
haha nee de velgen zijn niet gewassen. Een dakspoiler is wel een leuke mod ja:) zo hem veel bruter maken denk ik. Heb deze velgen nog nooit gewassen. Alutec velgen was ik niet haha 1x met je spons erover en de lak valt eraf haha. Ben ook rustig voor nieuwe aan het kijken
- PerryMiniCooper
- Be Mini
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Onze sponsors