TBL-GP Update & Shoot
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb er ook een achterin liggen, maar die had ik meer bij me voor in scandinavie, als we een kampvuurtje gingen bouwen 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
als 'ie bij mij in de fik vliegt laat ik 'm helemaal afbranden. Maar er zit ook bij mij een brandblusser in, maar dat komt omdat het een Belgische auto was.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Onlangs een brandblustraining gehad, en de expert bevestigde mijn vermoeden
Absoluut geen poederblusser kopen voor een huis of een auto. Altijd schuimblusser.
Jammer dat wat je in de winkel ziet staan meestal de (goedkopere) poederblussers zijn. Een poederblusser is vooral voor zeer specifieke doeleinden en niet huis/tuin/keuken/auto gebruik.
Inderdaad!MartijnGizmo schreef:Met een poederblusser richt je enorm veel schade aan...
Onlangs een brandblustraining gehad, en de expert bevestigde mijn vermoeden
Absoluut geen poederblusser kopen voor een huis of een auto. Altijd schuimblusser.
Jammer dat wat je in de winkel ziet staan meestal de (goedkopere) poederblussers zijn. Een poederblusser is vooral voor zeer specifieke doeleinden en niet huis/tuin/keuken/auto gebruik.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als de mijne ooit vlam vat laat hem dan maar helemaal affikken .
Heb bij Klijn ooit een cabrio gezien die vlam had gevat , een bonk met ellende
2X.ParklaneS schreef:Fik? uit je auto, brandweer bellen en lekker een nieuwe bestellen tzt
Als de mijne ooit vlam vat laat hem dan maar helemaal affikken .
Heb bij Klijn ooit een cabrio gezien die vlam had gevat , een bonk met ellende

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn auto mag in principe ook best affikken, al kan het natuurlijk altijd een klein lullig brandje zijn wat best - ook met een superlethal poederblussertje - eenvoudig te doven is. Daarbij, toch handig om zo'n blusser in de auto te hebben, ga maar na hoeveel auto's na een (zware) crash in de hens vliegen... zul je maar net ff iemand mee redden.. eigenlijk.... best slim (in dit geval) die Belgen!
Zou overigens wel enorm balen van de goodies die affikken.. auto krijg je terug, maar een JCW shiftlight, JCW alcantara pookhoes e.d. zijn toch een stuk lastiger te krijgen..

Zou overigens wel enorm balen van de goodies die affikken.. auto krijg je terug, maar een JCW shiftlight, JCW alcantara pookhoes e.d. zijn toch een stuk lastiger te krijgen..

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Opties/mods zijn ook extra te verzekeren toch ?Shag schreef:Niet zonder JCW goodiesBlue Chaser schreef:Maar aan de andere kant is een andere/nieuwe ride altijd weer fun toch![]()
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Even geen mod nieuws dus maar een paar foto's.
1e Paasdag in Amsterdam de grachtentest gedaan met de GP.
Veel schraapwerk en veel bekijks.
Zoals gezegd een paar plaatjes geschoten, op de gracht dit keer.
(klikken voor beter)

En even wat licht bewerkte plaatjes.

1e Paasdag in Amsterdam de grachtentest gedaan met de GP.

Veel schraapwerk en veel bekijks.

Zoals gezegd een paar plaatjes geschoten, op de gracht dit keer.

(klikken voor beter)
En even wat licht bewerkte plaatjes.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors