Challenge MINI R53
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja, ze outperformen 4 pots JCW Brembo's indien goede schijven, vloeistof en blokken gemonteerd met gemak. En die kit hebben we nu.
R56 JCW hebben rubberen seals, als je die 100% circuit-gebruik oplegt smelten ze waar je bij staat. Lees het maar eens na op Minitorque, niks als lovende woorden over de R56S remmen
Daarnaast wordt er ook remkoeling toegepast, wat het geheel ook wel ten goede komt
R56 JCW hebben rubberen seals, als je die 100% circuit-gebruik oplegt smelten ze waar je bij staat. Lees het maar eens na op Minitorque, niks als lovende woorden over de R56S remmen
Daarnaast wordt er ook remkoeling toegepast, wat het geheel ook wel ten goede komt
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heerlijk om dit te volgen! 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ohw boy.. nu moet ik me ook heeeeel hard inhouden om niet op jou te reagerenCannuccia schreef:Ik zeg het niet, ik zeg het niet, ik zeg het nietRaj schreef:Sjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees gek, dat ziet er mega kaal uit hahahahah

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Inmiddels is de motorkap eraf en is het tankdopje gdemonteerd
In de carosserie heb ik afgetekend waar de slijptol erin moet, dus als morgen
Michel komt, kan ook daar aan begonnen worden. Na het slijpwerk weten waar het residu van die isolatie blijft zitten en kan de gasbrander erop los gelaten worden. Als dan het panoramadak eruit is, is de binnenkant eigenlijk wel weer klaar om opgebouwd te worden denk ik zo..
In de carosserie heb ik afgetekend waar de slijptol erin moet, dus als morgen
Michel komt, kan ook daar aan begonnen worden. Na het slijpwerk weten waar het residu van die isolatie blijft zitten en kan de gasbrander erop los gelaten worden. Als dan het panoramadak eruit is, is de binnenkant eigenlijk wel weer klaar om opgebouwd te worden denk ik zo..

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors