Lars' PS R50 Supercharged --> 'Coole' update
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Rotiform'd PS r50
Is dat allemaal een beetje zelf te doen die rubbers overal vervangen?
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
is net de makkelijkste klus je hebt daar wel de juiste tools voor nodig zover ik weet.

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
hmm...dan begin ik daar maar niet aan...haha
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Pure Silver R50 Rota's eronder! Vraagje draagarmbussen!!
Zou je een full side foto kunnen maken met de velgen? Ben erg benieuwd! Een iphone foto voldoet ook hoor
Mini cooper R50 2005
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Ik zou voor draagarmbussen van Superflex gaan. Deze hebben een metalen huls en passen daardoor perfect in de draagarm.
Om ze te monteren moet het subframe zakken en dat is een aardige klus. Als je nog wat spaarcentjes over hebt zou ik direct de fuseekogels vervangen en evt ook een polyurethaan bus voor het stuurhuis laten plaatsen. Deze onderdelen kosten je de kop niet en zijn gemakkelijk te vervangen als het subframe gezakt is.
Om ze te monteren moet het subframe zakken en dat is een aardige klus. Als je nog wat spaarcentjes over hebt zou ik direct de fuseekogels vervangen en evt ook een polyurethaan bus voor het stuurhuis laten plaatsen. Deze onderdelen kosten je de kop niet en zijn gemakkelijk te vervangen als het subframe gezakt is.
- Manick
- Sponsor
Bericht
ik kan ze wel voor je vervangen mits je Powerflex neemt, heb al voor 2 club members gedaan en bij me zelf.
Niks subframe zakken die laat ik gewoon zitten ik brand de oude rubbers er uit en druk met de lucht hamer de bussen er uit

zie foto`s
gr, Manick
Niks subframe zakken die laat ik gewoon zitten ik brand de oude rubbers er uit en druk met de lucht hamer de bussen er uit

zie foto`s
gr, Manick
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Ik zie hier niemand die Whiteline afraadt. Het ene merk aanraden wil niet direct zeggen dat het andere merk wordt afgeraden, hè?
Persoonlijk heb ik een goede ervaring met Superflex en op basis van die ervaring raad ik je Superflex aan. Snappie..?
Voor prijzen: http://superflex.co.uk/proddetail.php?prod=SF101-2548K" onclick="window.open(this.href);return false;

Persoonlijk heb ik een goede ervaring met Superflex en op basis van die ervaring raad ik je Superflex aan. Snappie..?

Voor prijzen: http://superflex.co.uk/proddetail.php?prod=SF101-2548K" onclick="window.open(this.href);return false;
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je nog een stuurhuisrubber zoekt, die heb ik nog een liggen 

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij van WC-Eend.Lars Temmink schreef:Beek adviseert whiteline bussen..

- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
wie uit t oosten wil ze nog meer laten vervangen? ... samen doen?

Onze sponsors