Mijn F56S JCW - Mini foto's (P46)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
olivier.aerts.52
4 op een rij!
4 op een rij!

Re: Mijn F56S > Hij is stuk! (pag. 11)

23 sep 2015, 22:47

Een mini s is moeilijk te evenaren van beleving en sturen. Dan moet je naar een 35i gaan.. En die zijn dan nog vaak zwaar en vooral duurder
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

24 sep 2015, 09:21

RemcoMINI schreef:
ITSU028 schreef:
RemcoMINI schreef:Ik vind een BMW eerlijk gezegd geen goedmakertje, jaren in gereden en nu juist bewust voor en leuke MINI gekozen en daarom ook bewust een Alpentripje gepland... ;) het komt vast goed allemaal!
Tja, da's persoonlijke smaak, ben blij met mijn Mini maar een strakke BMW...voornamelijk weggedaan ivm kostenplaatje...
Vind een MINI van bijna €40k ook niet echt goeiekoop... ;) gaat mij vooral om rijplezier, ik heb (...ûh, had :{) ontzettend veel lol met mijn MINI; veel meer dan ik ooit in een BMW heb gehad, behalve die ene keer dat ik inderdaad in een M3 heb mogen sturen. Dat was ook best leuk! 8)
Tja, blijft natuurlijk gewoon balen....
Nou, hoop iig dat JdJ een nette en voor jouw acceptable oplossing kan vinden... :icon_top:
F56S JCW PRO LCI
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2015, 22:28

Zoals het zich nu laat aanzien krijg ik een 5d Cooper S mee, een demo volgens mij. Lijkt me en prima oplossing! :)

Moet ik trouwens nog wat regelen qua papieren en/of verzekering of kan ik met een auto van een ander (de dealer) gewoon het buitenland in? Heb wel gevraagd of ze even een milieusticker regelen, zodat ik evt. nog München in kan. Heb twee jaar terug al een keer gedoe gehad in Düsseldorf, had geen sticker... boete kostte me geloof ik iets van € 30,00. Had voor mijn MINI een sticker klaarliggen, maar ze zijn op kenteken dus daar heb ik nu even niks aan.
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Moonwell
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

24 sep 2015, 22:31

Je moet het wel aangeven bij de dealer! Dat hadden wij ook met vervang auto's en werk in belgie. Ze doen er niet moeilijk over maar als er wat gebeurt dan weten ze ook dat je over de grens bent. Je moet de groene kaart mee hebben.
Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2015, 22:41

Moonwell schreef:Je moet het wel aangeven bij de dealer! Dat hadden wij ook met vervang auto's en werk in belgie. Ze doen er niet moeilijk over maar als er wat gebeurt dan weten ze ook dat je over de grens bent. Je moet de groene kaart mee hebben.
Thanks! :icon_top:
De dealer weet al dat ik ze ga verrassen met 3500 extra (buitenlandse) km's op de teller... 8)

Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

25 sep 2015, 07:02

RemcoMINI schreef:Zoals het zich nu laat aanzien krijg ik een 5d Cooper S mee, een demo volgens mij. Lijkt me en prima oplossing! :)

Moet ik trouwens nog wat regelen qua papieren en/of verzekering of kan ik met een auto van een ander (de dealer) gewoon het buitenland in? Heb wel gevraagd of ze even een milieusticker regelen, zodat ik evt. nog München in kan. Heb twee jaar terug al een keer gedoe gehad in Düsseldorf, had geen sticker... boete kostte me geloof ik iets van € 30,00. Had voor mijn MINI een sticker klaarliggen, maar ze zijn op kenteken dus daar heb ik nu even niks aan.
Ik rij ook met een "huur-auto" van de dealer totdat mijn eigen lease auto er is. Heb er inmiddels al 14.000 km op staan (kreeg hem met 1500 km). Ik ben naar zuid Frankrijk en zuid Duitsland ermee geweest. Volgende week weer naar Zuid-Duitsland. Ik zal eens kijken of ik een groene kaart erin heb liggen (volgens mij niet) :?

Maar verder heb je geen zaken nodig.
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 sep 2015, 16:48

Als ik inderdaad een demo 'S' mee krijg dan is het wat mij betreft prima. Ik heb uiteraard hélemaal niks tegen een normale Cooper of de Countryman die me ook is aangeboden, maar dit tripje was toch speciaal gepland voor mijn eigen karretje en dus is het wel leuk als ik dan ook 'vergelijkbaar' kan rijden... prima opgelost dus wat mij betreft.

En wat die splinternieuwe JCW betreft, daar kijk ik naar uit hoewel ik me wel weer 2000km moet gaan inhouden om 'm een beetje netjes in te rijden... ;)

Afbeelding
madejo
4 op een rij!
4 op een rij!

25 sep 2015, 20:18

Wat slim is, is om even bij een ANWB-winkel een speciaal briefje te halen waarop je (of eigenlijk de dealer) aan kan geven dat ze het er mee eens zijn dat jij de auto gebruikt. Ook handig voor leaserijders, huurauto's of autoruilers. Briefje is gratis, alleen even in laten vullen en ondertekenen door de dealer

Ik hoop dat je een auto meekrijgt waar je mee kan doen wat je graag zou willen doen. Alvast, ondanks alles, een fijne vakantie
Huidige ride:_ [thumbnail]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /77651.jpg[/thumbnail]
Vorige ride:__ [thumbnail]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /75707.jpg[/thumbnail]
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Mijn F56S > Stuk, leenauto F55S JCW! (pag. 18)

02 okt 2015, 11:53

Nieuwe motor is helaas nog niet binnen...

Afbeelding

Afbeelding

Vanmorgen mijn 'vakantieauto' opgehaald.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

F55S full options, met JCW Pro kit! Dan kan ik daar vast aan wennen... én, in een mooie kleur. ;)
Vanmiddag nog even de milieusticker ophalen, verder heb ik alle papieren en een 'contact' meegekregen. Kan nu zorgeloos de Alpen door, zin in! 8)

Afbeelding
olivier.aerts.52
4 op een rij!
4 op een rij!

Re: Mijn F56S > Stuk, leenauto F55S JCW! (pag. 18)

02 okt 2015, 12:25

Laat eens weten hoe de jcw manueel rijdt tov de cooper s .
Vooral het meer vermogen interesseerd me, ander dif?
En natuurlijk de sound met deze uitlaat
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

02 okt 2015, 12:41

Nou, lijkt me iig een goede oplossing, verzacht de pijn een beetje.
Fijne vakantie! :icon_top:
F56S JCW PRO LCI
Moonwell
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

02 okt 2015, 12:44

Mooie vervanger!! Goed geregeld door de dealer! Tot morgen. Ben ook erg benieuwd naar het pakket
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

02 okt 2015, 13:11

dat ze al die zooi achterin gooien zou ik niet prettig vinden .
mooie leen wagen
Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2015, 13:18

@Olivier, ik vind het wat lastig te vergelijken. Kom nl. net uit een 'gewone' Cooper en ten opzichte daarvan is deze (natuurlijk!) een stuk rapper. Als ik me even mijn eigen 'S' in herinnering haal, dan is het voelbare verschil qua vermogen niet schrikbarend; maar ik ben nog niet voluit gegaan en dit is een 5-deurs, wellicht een tikje zwaarder ...weet ik eigenlijk niet?!

Het geluid is lekker!! In de normale mode prima te doen, echt een vet lekker diep sportief geluid. Zet je de MINI de sportmode... dan is het oorlog, als je hem even de toeren injaagt en dan het gas loslaat; KNAL, PATS... BOEM!! (shakeit)

@Moonwell, twee oranje F55's met zwarte streepjes... het wordt wel een beetje saai op de paddock morgen! 8) :lol:

@Speedy, vond ik ook geen lekker gezicht. Is mij echter verzekerd dat ik hem weer als nieuw terug krijg enne er ligt wel een 'zeiltje' onder hoor.
Laatst gewijzigd door RemcoMINI op 02 okt 2015, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”