Is hij verlaagd ? Damn sluit allemaal zo mooi aan !
Off topic wat kost dat zoal verlaging ? En geen problemen mee, qua vluchtheuvels enzo ?
echt een VETTE mini !
Rick's ride - afscheidsfilmpje p48
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

zijn voorbumper heeft wel wat te lijden.. maar dan alleen die twee flapjes
verder blijft ie netjes!!
en idd.. alles sluit super aan!!!
Coen
veren kosten 95eurotjesStef schreef:Is hij verlaagd ? Damn sluit allemaal zo mooi aan !
Off topic wat kost dat zoal verlaging ? En geen problemen mee, qua vluchtheuvels enzo ?
echt een VETTE mini !

zijn voorbumper heeft wel wat te lijden.. maar dan alleen die twee flapjes

en idd.. alles sluit super aan!!!
Coen
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks voor de goede reacties allemaal!
nou, klein minpuntje.. chromen lijsten passen er wel op maar blijven niet vastzitten en zijn voor m'n gevoel ook niet vast te maken..
maar aan de andere kant, ik twijfelde toch nog dus dat heeft gelijk de knoop doorgehakt, de zwarte jongens blijven erop!

gaaf inderdaad, maar dit zit er voorlopig nog ff niet inPPCS schreef:Nog wat tips voor je achterkantje. You'll hate me for this![]()
1: Carbon onderstrip
2: JCW uitlaatje
3: Taartschep

nou, klein minpuntje.. chromen lijsten passen er wel op maar blijven niet vastzitten en zijn voor m'n gevoel ook niet vast te maken..
maar aan de andere kant, ik twijfelde toch nog dus dat heeft gelijk de knoop doorgehakt, de zwarte jongens blijven erop!

- iDarkDesign
- Transformer
- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
of lijsten chrome laten spuiten? of verchromen of hoe dat ook mag heteniDarkDesign schreef:Dan is het ook tijd voor zwarte koplampringe, spiegels en strepen!!

bevalt prima!! als je heel graag wilt mag je wel een rondje rijden om te testensmetje schreef:hoe bevallen jou de veren van coen? heb ze ook besteld en ben eens benieuwd naar het effect
voor de rest een dikke mini