Pieter's EB R53 215pk-- Ring foto's
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
pook. En daarna een de oude pook eruit en de nieuwe erin
Is gewoon een standaard maat.
Als je nog een kabelsetje ervoor wilt hebben, met stuurwiel bediening, stuur maar een PM.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=14500
Job, je moet je uitlaat demonteren en ook je hitteschild waarna je de schakelstangen onder de auto kan loskoppelen vdJobraay schreef:heel heel vet hoor wat je weer gedaan hebt me je mini, zo'n shortshifter lijkt me ook wel intressant was het veel werk om m te monteren?
pook. En daarna een de oude pook eruit en de nieuwe erin

Er is zelfs een topic over deze radiorem. schreef:welke type radio is dit ? merk, model ? is het een gewone standaard maat ?Meani schreef:
vette mini heb je, foto's vanop ring zijn ook super![]()
gr remke

Als je nog een kabelsetje ervoor wilt hebben, met stuurwiel bediening, stuur maar een PM.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=14500
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Maar klinkt erg lekker, niet heel de buurt wordt 's ochtends wakker maak als je aan het planken bent
zeer duidelijk aanwezig
@ Mac: Thx!
Het heeft ff geduurd ja.....ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik hem bij je opgehaald hadGetzz schreef:Vet man! Eindelijk de bastuck eronder gekregen?Hoe klinktie?

Maar klinkt erg lekker, niet heel de buurt wordt 's ochtends wakker maak als je aan het planken bent
zeer duidelijk aanwezig

@ Mac: Thx!
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Big thx to Jan (parklaneworks) en Geo voor de mooie onderstaande foto's van het dagje bij Beek

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Bedankt allen!!!!
Mijn vriendin vond die van mij het lelijkst omdat hij lager stond dan de rest.
Vrouwen ...

Vrouwen ...

Jazeker, die is van Gilles. Hij heeft een SYR.Thomasodb schreef:Dikke mini man!!!!![]()
Excuseer me voor de off topic vraag maar mini op de 2de foto helemaal rechts in de hoek heeft iemand daar nog wat foto's van?![]()
Love your mini!!!!

Onze sponsors