Florisvandam's MINI Cooper (nwe pics S spoiler pag. 31!!!)
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
maar als de baas niet wil heb ik dat geeltje in de maand er wel voor over hoor, dus dat gaat denk ik helemaal goed komen mensen.
gr.
floris
moet nog effe een accoord vragen aan de grote baas he, is en blijft een auto van de zaakMac Mini schreef:he floris waar wacht je op!!! bestellen! die rims maken het helemaal af..

maar als de baas niet wil heb ik dat geeltje in de maand er wel voor over hoor, dus dat gaat denk ik helemaal goed komen mensen.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maareh auto van de zaak en dan toch zo modden. Respect, hoe jij/jullie met de Mini omgaan.
Enneuh die velgen komen er dus wel... Very Nice
Jij bent toch je eigen grote baasflorisvandam schreef:
moet nog effe een accoord vragen aan de grote baas he, is en blijft een auto van de zaak![]()
gr.
floris

Maareh auto van de zaak en dan toch zo modden. Respect, hoe jij/jullie met de Mini omgaan.

Enneuh die velgen komen er dus wel... Very Nice

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
....
gewoon lekker doen....enjoy life
ha ha ...zal toch niet alleen afhangen van mijn toekomstige pemieflorisvandam schreef:Nou Mike als jij nou effe je Clubman bij me verzekerd ga ik ze bestellenITSU028 schreef:Oeffff.........erug dik hoor!
Wat mij betreft: GROEN licht!
gr.Mike![]()
![]()
Ik heb al een prijsje opgevraagd dus daar hangt het een beetje van af mensen, maar ik ben er in ieder geval aardig voor te porren.
gr.
floris

F56S JCW PRO LCI
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
nee daar heb je inderdaad gelijk, je kan zeker zeggen dat het virus flink is aangeslagen bij meMaVaEe schreef:Wie had een paar maanden geleden durven denken dat jou MINI er ooit nog zo dik uit kwam te zien!

gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
OP de bank laten staan is tegenwoordig ook geen zekerheid meer met deze crisis.
Nee hoor, maar was het proberen waard toch???ITSU028 schreef:ha ha ...zal toch niet alleen afhangen van mijn toekomstige pemieflorisvandam schreef:Nou Mike als jij nou effe je Clubman bij me verzekerd ga ik ze bestellenITSU028 schreef:Oeffff.........erug dik hoor!
Wat mij betreft: GROEN licht!
gr.Mike![]()
![]()
Ik heb al een prijsje opgevraagd dus daar hangt het een beetje van af mensen, maar ik ben er in ieder geval aardig voor te porren.
gr.
floris....

OP de bank laten staan is tegenwoordig ook geen zekerheid meer met deze crisis.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En ben echt aan het twijfelen wat ik zal doen, maar als er nieuwe rimes komen zullen het zeker dezelfde als jouw zijn
in ieder super bedankt dat ik goed kan zien hoe ze in het echt onder een R56 staan.
gr.
floris
laten we dat maar niet doen Rem, maar het zal qua prijs niet veel van elkaar verschillenrem. schreef:echt mooi, willen we ruilen ik wil jouw aero pakket en jij mijn velgenmooi deal toch. Gewoon kopen man ze zijn echt mooi, moet wel zeggen het nieuw model is ook mooi, moet je voor zijn natuurlijk
![]()
Groeten

En ben echt aan het twijfelen wat ik zal doen, maar als er nieuwe rimes komen zullen het zeker dezelfde als jouw zijn

in ieder super bedankt dat ik goed kan zien hoe ze in het echt onder een R56 staan.
gr.
floris
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Het virus heeft je goed te pakken, super toch
Gaaf hoor moet je doen!!
gr, PC

Gaaf hoor moet je doen!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Floris,
Volgens mij ben je een groot fan van (franse) bulldogs.
Dan lijkt me dit echt een te gekke gadget..
(als het tenminste de juiste hond is
)
Net op ebay gespot en prijs valt best mee
Bulldog sleutelhanger
Hoop dat je het wat vind!
Volgens mij ben je een groot fan van (franse) bulldogs.

Dan lijkt me dit echt een te gekke gadget..

Net op ebay gespot en prijs valt best mee

Bulldog sleutelhanger
Hoop dat je het wat vind!