Ons MINI-park. JCW is verkocht.... p.396
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
nou, vooruit dan. Mogen de kids nog wat langer opblijven...
zo zijn we begonnen:

even pielen:

en hopla:

toen moest ik even zoeken naar m'n boor, die dus hardstikke dood was. Dus moesten we even wat spulletjes lenen van Mats' pa (nogmaals bedankt, papa van Mats!). Dus toen Mats stond te wachten terwijl ik aan het zoeken was...:

Gaatjes boren (opperste concentratie!):

en voila, deel 1 zit er op!:

toen kwam ik er achter dat je dan wat lastiger bij de stelschroef van de schroefset kon komen en wilde toch echt nog een stuk lager om van het gezeur van Ducks af te zijn
en omdat ik zelf ook vond dat het nog wel wat lager kon. Staat nu op de laagste stand achter...

rechts kon nog wel zonder het wiel er af te halen:

en toen weer verder met de rechterdiffuser:

jaaaaaaaaaaah!:

toen voor nog naar beneden:

de stelschroeven voor zaten wel echt enorm vast, dus de stelsleutel brak af

Maar toch nog iets gevonden en dus was dit het resultaat:

en natuurlijk de achterkant.....

Ben er zelf echt supertevreden over. Staat lekker laag, alhoewel voor nog wel wat lager kan. Maar mss moet 'ie nog een beetje zakken en anders schroef ik 'em nog een stukkie naar beneden. Me = happy!
Mats, bedankt jongen voor je hulp en bedank je vader nogmaals voor het uitlenen van z'n kostbare gereedschap aan deze randdebiel

zo zijn we begonnen:

even pielen:

en hopla:

toen moest ik even zoeken naar m'n boor, die dus hardstikke dood was. Dus moesten we even wat spulletjes lenen van Mats' pa (nogmaals bedankt, papa van Mats!). Dus toen Mats stond te wachten terwijl ik aan het zoeken was...:

Gaatjes boren (opperste concentratie!):

en voila, deel 1 zit er op!:

toen kwam ik er achter dat je dan wat lastiger bij de stelschroef van de schroefset kon komen en wilde toch echt nog een stuk lager om van het gezeur van Ducks af te zijn

rechts kon nog wel zonder het wiel er af te halen:

en toen weer verder met de rechterdiffuser:

jaaaaaaaaaaah!:

toen voor nog naar beneden:

de stelschroeven voor zaten wel echt enorm vast, dus de stelsleutel brak af

Maar toch nog iets gevonden en dus was dit het resultaat:

en natuurlijk de achterkant.....

Ben er zelf echt supertevreden over. Staat lekker laag, alhoewel voor nog wel wat lager kan. Maar mss moet 'ie nog een beetje zakken en anders schroef ik 'em nog een stukkie naar beneden. Me = happy!
Mats, bedankt jongen voor je hulp en bedank je vader nogmaals voor het uitlenen van z'n kostbare gereedschap aan deze randdebiel

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dik hoor, ik zou hem alleen iets hoger zetten past beter bij het racy uiterlijk van je auto.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Goed bezig man! Dikkie dik
Staat top bij je zwarte monster....en lekker laag!!
...alleen een zeikpuntje...je hebt wel kleine pijpjes nu (optisch) die kunnen vast NOG dikker

Staat top bij je zwarte monster....en lekker laag!!
...alleen een zeikpuntje...je hebt wel kleine pijpjes nu (optisch) die kunnen vast NOG dikker

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
vet vet vet man!!

vet vet vet man!!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors