Gast!
Wat super dik dit! Echt mega respect!
Dave's Turbo R53 Project
- Full Throttle
- Enthousiast
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Danku danku mensen voor de lovende woorden!
Vandaag al en afspraak gemaakt voor de koplampringen te laten spuiten, en Ida de maten doorgegeven voor de wrap van het dak. Spiegelkapjes zijn geregeld, dus de zwarte look is bijna compleet!
Komende week wel even kijken of ik het stuurtje kan wegbrengen om de stiksels van geel naar blauw te aanpassen en dan direct het logootje in het blauw te steken
@ Martijn; mooie gelegenheid voor jou zoeken om dat eens deftig op te lossen binnenkort!
Vandaag al en afspraak gemaakt voor de koplampringen te laten spuiten, en Ida de maten doorgegeven voor de wrap van het dak. Spiegelkapjes zijn geregeld, dus de zwarte look is bijna compleet!
Komende week wel even kijken of ik het stuurtje kan wegbrengen om de stiksels van geel naar blauw te aanpassen en dan direct het logootje in het blauw te steken

@ Martijn; mooie gelegenheid voor jou zoeken om dat eens deftig op te lossen binnenkort!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vaak ook precies de juiste voorstellen op de juiste momenten. Bedankt voor het compliment dus! We zijn nog niet klaar, over een week of 4 zullen we zien waar ie dan staat - ik hoop op het punt waarop ik kan zeggen; hij is af
Een aantal mensen hier hebben daar een flinke bijdrage aan geleverd, maar ik denk wel dat als ik zeg dat jij de hofleverancier bent geweest van de mooie spullen in of op mijn Mini dat er dan geen woord teveel gezegd is.jbcola schreef:Super Mini heb je er (in een recordtijd) van gemaakt Davy!!!
Top om te zien dat veel van mijn stukken goed terecht zijn gekomen
Vaak ook precies de juiste voorstellen op de juiste momenten. Bedankt voor het compliment dus! We zijn nog niet klaar, over een week of 4 zullen we zien waar ie dan staat - ik hoop op het punt waarop ik kan zeggen; hij is af

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee, dan komt het genieten waar anderen zich hier meer mee bezig houden - en wat ik vanaf dan ook wil gaan doen. Fotoshoots doen, met een auto die af is - is in mijn ogen leuker dan met een auto die nog niet geheel naar je wens is, mooie ritten gaan rijden, tripjes gaan maken (met MU als de vuurdoop) en dat soort dingen.
En dan een zwarte FL Mini One om weer opnieuw mee te beginnen.. maar niet zo gek als met deze! Dat wordt den daily
En dan een zwarte FL Mini One om weer opnieuw mee te beginnen.. maar niet zo gek als met deze! Dat wordt den daily

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deze quote ga ik even ergens opslaan, om je later aan te herinneren...Daveke schreef:En dan een zwarte FL Mini One om weer opnieuw mee te beginnen.. maar niet zo gek als met deze! Dat wordt den daily

Onze sponsors