Jij kost mij teveel geldjbcola schreef:Ik weet wel nog een leuke zwarte FL One te koop trouwens![]()
Oh, die R53 komt er wel hoor.. We zorgen wel dat we je die rooie in pratenMartiio schreef:Dude! Echt een keer die dikke bak irl checken! Die hemel is echt te vet! "als" er een R53 komt wil ik dat ook zeker!
mooi, gaan we dat ook bij de mijne doenDaveke schreef:Oh, die R53 komt er wel hoor.. We zorgen wel dat we je die rooie in pratenMartiio schreef:Dude! Echt een keer die dikke bak irl checken! Die hemel is echt te vet! "als" er een R53 komt wil ik dat ook zeker!
ALs je dan de hemel wil doen, kost bijna niks.. Spuitbus zwarte verf, pot bison kit, een lap alcantara + een middag werken
Laat maar weten wanneer, PM-en we Wesley en spreken we wel iets afmushrop schreef:mooi, gaan we dat ook bij de mijne doenDaveke schreef:Oh, die R53 komt er wel hoor.. We zorgen wel dat we je die rooie in pratenMartiio schreef:Dude! Echt een keer die dikke bak irl checken! Die hemel is echt te vet! "als" er een R53 komt wil ik dat ook zeker!
ALs je dan de hemel wil doen, kost bijna niks.. Spuitbus zwarte verf, pot bison kit, een lap alcantara + een middag werken
Onze sponsors