die advertentie is 167 pond voor de koeler, ong 30 pond meer voor de 19 rij en 20 pond voor de thermo, dan 20 pond voor verzenden en dan rond de 100,- euro voor de slangen...
350-400 euro ex montage dan denk ik...
Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klusje vind ik als er iets gaat lekken en je blok loopt leeg móet er niet aan denken mannen
Zeer zeker doen i.d.d ........ Ik ga hem zowiezo laten monteren i.v.m garantie is wel een riskantstefan740 schreef:De gevlochten slangen, thermostaat en koeler doen. Die paar euro's moet je niet op gaan besparen.
Ik heb de 13 en die haalt zo'n 10 graden van de olietemperatuur af. Lastig te vergelijken omdat je nooit dezelfde omstandigheden hebt en ik hem nog zo lang gemonteerd heb maar ik vind het tegenvallen, k krijg hem zelfs op straat al 'te' warm imo. Circuit wil je echt veel meer koeling.
Klusje vind ik als er iets gaat lekken en je blok loopt leeg móet er niet aan denken mannen
burn rubber not your soul

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Crap! Ik wil het en €400 is weer nets veel dat ik er toch iets langer over ga nadenkenGreyCooperS schreef:die advertentie is 167 pond voor de koeler, ong 30 pond meer voor de 19 rij en 20 pond voor de thermo, dan 20 pond voor verzenden en dan rond de 100,- euro voor de slangen...
350-400 euro ex montage dan denk ik...

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Reken maar op 1000 euroGreyCooperS schreef:Die koeler is volgens mij een stuk kleiner?

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Bovendien vind ik Klaas een aardige vent en gun ik hem bergen omzet, maar niet altijd de mijne
Daar staat niet hoeveel rijen de koeler is en hij ziet er ook kleiner uit dan die van Davystefan740 schreef:Staat toch gewoon op de site van beek?

Bovendien vind ik Klaas een aardige vent en gun ik hem bergen omzet, maar niet altijd de mijne

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Cooler +-255
Slangen en koppelingen. +- 300
Bevestigingsspullen ?
Adapter 100
Thermostaat 100
En montage +-3uur ad 90 euro =270
1025,Europa +-
DavyDaveke schreef:franklyn85 schreef:Reken maar op 1000 euroGreyCooperS schreef:Die koeler is volgens mij een stuk kleiner?![]()
Voor je olie koel te houden.. NO way
Cooler +-255
Slangen en koppelingen. +- 300
Bevestigingsspullen ?
Adapter 100
Thermostaat 100
En montage +-3uur ad 90 euro =270
1025,Europa +-

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Niet zozeer dat ik niet geloof dat de prijs klopt
Maar dat vind ik persoonlijk dus echt TE veel voor een mod die niet superveel toevoegd, enkel de olie "iets" koelt. Voor dat geld kun je een hoop andere koelmethodieken toepassen die effectiever zijn dan een oliekoelertje..
Maar dat vind ik persoonlijk dus echt TE veel voor een mod die niet superveel toevoegd, enkel de olie "iets" koelt. Voor dat geld kun je een hoop andere koelmethodieken toepassen die effectiever zijn dan een oliekoelertje..
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
ik zou maar eens verder zoeken op internet want als je meer dan 4 a 500 uitgeeft betaal je echt teveel.
termostaat die davy gebruikt kost bijvoorbeeld 40 euro en niks mis mee.
salngen en koppelingen is even internet shoppen maar ook gevlochten leidingen zijn betaalbaar te verkrijgen. koppelingen zijn meestal het duurste wat dat betreft.
de koel units zijn echt niet duur en in overvloed verkrijgbaar overal.
termostaat die davy gebruikt kost bijvoorbeeld 40 euro en niks mis mee.
salngen en koppelingen is even internet shoppen maar ook gevlochten leidingen zijn betaalbaar te verkrijgen. koppelingen zijn meestal het duurste wat dat betreft.
de koel units zijn echt niet duur en in overvloed verkrijgbaar overal.
"Burning tires into adrenaline!"
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmm Mooie leerzame kletshoek hier vandaag 
T is dat een olie koeler op onze cooper niet echt nut heeft... maar anders.....

T is dat een olie koeler op onze cooper niet echt nut heeft... maar anders.....

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tjah nou dat is ook zo maar voor mensen die niet,handig zijn of er geen zin in hebben. Ben,je dit i.ig gewoon kwijtDaveke schreef:Niet zozeer dat ik niet geloof dat de prijs klopt

Onze sponsors