G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
I don't give a sh*t! Voor mijn oor goed genoeg, ben geen sjonnie!Shadow_Breaker schreef:Weet je toevallig de frequenties dat deze woofer kunnen geven? (btw wat je wel kan doen om de bas van de woofer te versterken is in je hoedeplank 4 gaten boren van 4 a 5 cm en dan van die dopjes gaan halen (dan gaat de woofer zijn bas recht in de auto kunnen) (alleen wel spijtig van de hoedeplankGregBem schreef:Ligt aan m'n camera... 't wordt tijd dat mijn Sony Alpha geleverd wordt...smetje schreef:ziet er echt dik uit greg, nu weet ik wat ik miste aan de mini...namelijk wat carbon![]()
die wil ik snel wel eens in het echt zien.
ligt dat nu aan de camera of aan de kleur dat het er zo oranje uitziet?
Bedankt voor de leuke reacties mannen... Iedereen is het nu zowat eens precies![]()
Kmoet wel zeggen dat ik gisterenavond nog wat bekijks had toen ik in Lier rondreed lol...
Hij ziet er nu erg dik uit vind ik zelf... Alleen nog de carbon diffusor wat mij betreft...
Ben er nog niet uit of mijn tankdop mee zwart moet of niet...
De beltline ga ik morgen eens zwart maken... Als het niet mooi is gaat het er weer af, vind die enkele chrome accenten ook weer mooi afsteken eigenlijk
Installatie werkt wel supergoed!! Nu heb ik de extra bas die ik voordien wel mistteVette subwoofer, en hij past PERFECT id koffer!!! Echt een aanrader!
Wat de GPS betreft is weer even wennen... maar tot nu toe alles prima! Ook m'n multistuur werkt en de bluetooth ook!
Een iPod-aansluiting heb ik weer in m'n handschoenenvakje dus dat is ook weer top!
Flistpalen staan ook geladen, er blaft een hondje als ik te snel rij id buurt van een paal... hahaha
Dadelijk even wat piccas opladen, spijtig dat ik zo'n slecht fototoestel heb, was idd wel leuke plaats om foto's te maken zo om 23u in de donkere/lege werkplaats lol![]()
Ahja, Steven, die handleiding heb ik 'los' voor de plaatsing van het remluchtpakket... was ff flut* maar ging wel lekker uiteindelijk!)
btw ik had al veel op internet gelezen over de woofer en ik had em in een demowagen van pioneer gehoord en das was echt niet goed toen, daarna had iemand van een naburige tuningclub hem in een colt liggen en dat was het toch ook nietik hoop dat het echt een serieuze verbetering is in de mini natuurlijk (is altijd wel een beetje autoafhankelijk he)
En die Voorkant ziet er weeral LEKKER uit (volgende rit moet je voor me rijden dit wil ik niet te lang in men achterruitkijkspiegel zien)

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- modena
- Be Mini
Bericht
Greg wel bagger vet zo he, wat jcw bumper set de mini verandert he
Past zo´n grill niet in mijn jcw voorbumper?? anders mag je wat mij betreft er wel een voor me bestellen Greg.Ik kom de 28ste ook naar de mac meet zou mooi zijn als je hem dan mee zou kunnen brengen
vrg Jack
Past zo´n grill niet in mijn jcw voorbumper?? anders mag je wat mij betreft er wel een voor me bestellen Greg.Ik kom de 28ste ook naar de mac meet zou mooi zijn als je hem dan mee zou kunnen brengen
vrg Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Duoshoot today... pics tonight...

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Lady in red................. Aangezien een MINI toch vrouwelijk is
Maar dan wel een heel ruige meid!!!!! Nice Greg, very special. Jammer ik kan de 27e niet
gr, PC
*leuk dat rode detail op de achtergrond!

Maar dan wel een heel ruige meid!!!!! Nice Greg, very special. Jammer ik kan de 27e niet

gr, PC
*leuk dat rode detail op de achtergrond!

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb jij nog geen gedaan..
- Works velgen
- Airo kit
- Works recaro's
- kleine nummerplaat
- uitlaat
- moet ik nog verder gaan...
Memphiss schreef:Over welke heb je het Mario, heb er eigenlijk nog geen gedaantirex schreef:2 Zalige Mini's..
Memphiss@ en, bevalt uw mod's u?
Gr.M
Heb jij nog geen gedaan..

- Works velgen
- Airo kit
- Works recaro's
- kleine nummerplaat
- uitlaat
- moet ik nog verder gaan...

- Memphiss
- Mod virus alert!
Bericht
Ahja die dingen 
Die bevallen mij zeker goed
Vooral die Recaro's zitten geweldig.
De uitlaat klinkt voor mij heel goed, niet teveel lawaai en bij het afremmen wat geplof meer hoeft vr mij nie.
Bij de velgen heb ik lang getwijfeld, maar nu ben ik wel blij dat ik deze heb genomen
ze staan echt dik vind ik.
Carbon Diffuser is besteld
Nu nog de JCW Spoiler en Remmen
en moest ik handig zijn het oranje pinkertje vanvoor 

Die bevallen mij zeker goed

De uitlaat klinkt voor mij heel goed, niet teveel lawaai en bij het afremmen wat geplof meer hoeft vr mij nie.
Bij de velgen heb ik lang getwijfeld, maar nu ben ik wel blij dat ik deze heb genomen

Carbon Diffuser is besteld

Nu nog de JCW Spoiler en Remmen

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hier nog een paar foto's van tijdens het plaatsen van de remluchtkit:
Eerst gat markeren in de wielkast met het patroon... Even de flut* erin, en dan snijden maar!!

Eerst gat markeren in de wielkast met het patroon... Even de flut* erin, en dan snijden maar!!

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En dan nu een paar foto's van na het plaatsen van de aerokit...

Onze sponsors