Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Wordt wel nog flink passen en meten ivm mijn (te) brede banden en wielen.
Er moeten kortere veren onder. Hans zoekt eea voor mij uit , waarvoor dank!
Ik houdt jullie op de hoogte!
Er moeten kortere veren onder. Hans zoekt eea voor mij uit , waarvoor dank!
Ik houdt jullie op de hoogte!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dat jij nou speedy heet 
Komt goed. Wanneer we passende veren kunnen vinden gaat de set toch pas over een paar weken van de GP af.
Dus nog ff geduld please

Komt goed. Wanneer we passende veren kunnen vinden gaat de set toch pas over een paar weken van de GP af.

Dus nog ff geduld please

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Volgens mij zijn de draagarmen hetzelfde. Probleem is de te brede banden, waardoor de langere veren van de AST set niet goed achter het wiel passen.
We vragen bij de leverancier na of er een kortere veer leverbaar is, die boven het wiel blijft. Vergelijkbaar met de huidige eibach....
Als dat niet lukt of niet veilig is overweeg ik een nieuwe set wielen
Dan komt de verlaging later wel...
We vragen bij de leverancier na of er een kortere veer leverbaar is, die boven het wiel blijft. Vergelijkbaar met de huidige eibach....
Als dat niet lukt of niet veilig is overweeg ik een nieuwe set wielen

Dan komt de verlaging later wel...
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
We hebben kortere veren nodig ivm peter zijn te brede banden..
maar goed dat geldt voor elke setje.. want bij mij kan die ook nog maar 1cm lager.. (laag zat lijkt mij maar peter gaat voor de looks
)
De GP heeft idd dezelfde draagarmen als de R56 (heeft de R56 toch nog iets goedscoendek schreef:Heeft de gp dezelfde draagarmen als een r56?!
Anders heb je verloopbusjes nodig.
Bevestiging achter is van een r50 model ook wat anders dan de r56..
Wat voor veren heb je nodig dan!?
Coen

We hebben kortere veren nodig ivm peter zijn te brede banden..

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
In mijn ongeduld om verder te klooien aan de S heb ik inmiddels de volgende kleine goodies besteld;
- "Zilverlook" lampjes voor, achter en zijkant om van de oranje gloed af te komen
- Blackout tape om het chromen randje onder de ramen te laten verdwijnen
- Side vents / scuttles union Jack in grijs
- Drie badgets voor de afwisseling (inmiddels binnen, zie foto's)
Edit: Tevens mat zwarte doorhandles en gascap besteld

- "Zilverlook" lampjes voor, achter en zijkant om van de oranje gloed af te komen
- Blackout tape om het chromen randje onder de ramen te laten verdwijnen
- Side vents / scuttles union Jack in grijs
- Drie badgets voor de afwisseling (inmiddels binnen, zie foto's)
Edit: Tevens mat zwarte doorhandles en gascap besteld

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Vandaag naar de dealer geweest voor een vraag over een stuurtje, zegt een langslopende monteur...."is uw mini bij ons gekocht?" en " zit er nog garantie op?" Euh..yes!
" nou, maakt u dan maar gelijk een afspraak voor dat gerammel. Is een bekend euvel bij de R56 en we verhelpen eea graag voor u onder garantie" ...
De Cooper gaat as donderdag dus een dagje op bezoek bij BMW Den Haag. Was positief verrast door de proactieve service...top hoor
Ik zag echter wel op het forum dat het niet altijd helpt, maar ja we zien wel.
Moet ik nog ergens op letten na de reparatie? Wat is er bij jullie vervangen of gerepareerd?
Thanx Guys!
" nou, maakt u dan maar gelijk een afspraak voor dat gerammel. Is een bekend euvel bij de R56 en we verhelpen eea graag voor u onder garantie" ...
De Cooper gaat as donderdag dus een dagje op bezoek bij BMW Den Haag. Was positief verrast door de proactieve service...top hoor

Ik zag echter wel op het forum dat het niet altijd helpt, maar ja we zien wel.
Moet ik nog ergens op letten na de reparatie? Wat is er bij jullie vervangen of gerepareerd?
Thanx Guys!
Onze sponsors