Mmhh volgens mij zijn we tijd erg verontwaardigd als men spullen van de Mini jat, dus om nou trots te zijn dat jij dat ding gejat hebt... Vindt t beetje jammer.
En je rijdt ook nog een regelmatig dik 50 km te hard ( want je zal niet net die drie keer toevallig net gepakt zijn..) tja, iederen zn ding, maar ik vindt t beetje raar om hier zo trots op te zijn...
MaikyMaik.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben het met Peter eens..
Ook al moest je bijbetalen (wat de reden ook mag zijn), behoor jij geen spullen mee te nemen die niet van jou zijn.. De eigenaar van die iPhone heeft er ook hard voor moeten werken en dat neem jij hem/haar zomaar ff af..
Het te hard rijden zit blijkbaar in je bloed. Ga niet schijnheilig zijn, ook ik rij wel eens te hard, maar 3x gepakt worden met zoveel km's te hard is niet normaal natuurlijk.. Denk je niet dat je hier eens over na moet gaan denken?? Als je zo graag raced, waarom ga je dan niet naar Duitsland of op een circuit rijden?
Ook al moest je bijbetalen (wat de reden ook mag zijn), behoor jij geen spullen mee te nemen die niet van jou zijn.. De eigenaar van die iPhone heeft er ook hard voor moeten werken en dat neem jij hem/haar zomaar ff af..
Het te hard rijden zit blijkbaar in je bloed. Ga niet schijnheilig zijn, ook ik rij wel eens te hard, maar 3x gepakt worden met zoveel km's te hard is niet normaal natuurlijk.. Denk je niet dat je hier eens over na moet gaan denken?? Als je zo graag raced, waarom ga je dan niet naar Duitsland of op een circuit rijden?
- Ester
- Mod virus alert!
Bericht
En tja of je er trots op moet zijn.........
Volgens mij bedoelde hij niet de Iphone maar dat ding wat op het dak van zijn MINI staat.Tijntjuh schreef:Ik ben het met Peter eens..

- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Was het bordje..
En nee ik race niet, ik rij alleen hard. En tsjah wie met vuur speelt, brand zich wel eens.
Anders kocht ik wel een 45km/p ding..
En nee ik race niet, ik rij alleen hard. En tsjah wie met vuur speelt, brand zich wel eens.
Anders kocht ik wel een 45km/p ding..

- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
iPhone, bordje, het komt allemaal op hetzelfde neer.. Je neemt iets mee wat niet van jou is..
Ester schreef:Volgens mij bedoelde hij niet de Iphone maar dat ding wat op het dak van zijn MINI staat.Tijntjuh schreef:Ik ben het met Peter eens..
iPhone, bordje, het komt allemaal op hetzelfde neer.. Je neemt iets mee wat niet van jou is..
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Ben blij dat zo goed opvat.. Stop je nu ook met auto rijden, slecht voor het milieu! Wereldverbeteraar.Tijntjuh schreef:Ester schreef:Volgens mij bedoelde hij niet de Iphone maar dat ding wat op het dak van zijn MINI staat.Tijntjuh schreef:Ik ben het met Peter eens..
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dus als je op een meet komt of zo, mogen anderen ook onderdelen van je auto trekken omdat ze dat leuk vinden?
Lekkere simpele redenatie... Maar goed, het landt niet blijkbaar. Mss als je wereld advocaat je de volgende keer niet kan redden en je je rijbewijs een jaartje kwijt bent...

Lekkere simpele redenatie... Maar goed, het landt niet blijkbaar. Mss als je wereld advocaat je de volgende keer niet kan redden en je je rijbewijs een jaartje kwijt bent...
- sam`spimpmini
- Be Mini
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dikke mini! Ik rij ook altijd te hard, heb alleen tot nu toe de mazzel dat ik nooit gepakt ben. Denk dat we dat hier allemaal doen, dus ik snap de reacties niet zo goed....Of zijn we allemaal ineens heiliger dan de paus. Bij de gemiddelde MINI-rit wordt altijd behoorlijk stevig doorgereden en wordt de maximum snelheid ook fors overtreden, en nou ineens is het not done
..Vind het gezeur om niks.
Als ik genaaid zou worden door een taxi-chauffeur, zou ik 'm ook terugnaaien. Groot gelijk Maiky! Het ding staat niet eens verkeerd op je bak.

Als ik genaaid zou worden door een taxi-chauffeur, zou ik 'm ook terugnaaien. Groot gelijk Maiky! Het ding staat niet eens verkeerd op je bak.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
toch grappig dat als er bij een forum lid zn antenne eraf wordt gehaald of een klein deukje gemaakt wordt, iedereen het onbegrijpelijk vindt dat er aan iemand anders zn spullen wordt gezeten en er drie pagina aan gewijd worden, maar dit vinden we gaaf...
maar goed, ligt vast weer aan mij, dus lekker blijven scheuren en stelen..succes

maar goed, ligt vast weer aan mij, dus lekker blijven scheuren en stelen..succes
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Werd der ook niet zo fel op gereageerd..
Dus greycooper, chill. Krijg je Gray haren van,...
Scheuren yes, stelen nee. Ding lag los inhet busje. Stuk als een meleijer.. inderdaad info die ik erbij had moeten zetten.GreyCooperS schreef:toch grappig dat als er bij een forum lid zn antenne eraf wordt gehaald of een klein deukje gemaakt wordt, iedereen het onbegrijpelijk vindt dat er aan iemand anders zn spullen wordt gezeten en er drie pagina aan gewijd worden, maar dit vinden we gaaf...![]()
Werd der ook niet zo fel op gereageerd..
Dus greycooper, chill. Krijg je Gray haren van,...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Yes, 19 inch.. Past net! Spacers voor enz. Ziet het vast wel een x bij een meet! Om van jou auto maar te zwijgen. Wat een ding zeg!P5ycH0 schreef:Damn wat een dikke bak.the blue lobster schreef:Mijn favoriete MINI van dit moment, wat is deze bruut en dik.
(en fotgeniek)![]()
Dikke velgen ook. 19" had ik begrepen?
Onze sponsors