Floor-is' GP0064 [verkocht]

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

10 okt 2011, 18:52

Top geluid komt er nu uit. Moeten snel keertje afspreken zodat ik hem goed kan beluisteren. speakertjes van laptop stonden zowat op knappen haha.

Ik was van de week nog even in Hilversum, hoorde dat jij er ook nog even geweest was. Ik zal straks even kijken of ik fotos kan uploaden en dan lijste met to do maken. Ik ga hem waarschijnlijk deze week ophalen.
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 okt 2011, 19:13

boy1803 schreef:Top geluid komt er nu uit. Moeten snel keertje afspreken zodat ik hem goed kan beluisteren. speakertjes van laptop stonden zowat op knappen haha.

Ik was van de week nog even in Hilversum, hoorde dat jij er ook nog even geweest was. Ik zal straks even kijken of ik fotos kan uploaden en dan lijste met to do maken. Ik ga hem waarschijnlijk deze week ophalen.
Ja ik was even bij Jelle langsgeweest op de dag dat ik hem had opgehaald. Toevallig was ik afgelopen vrijdag bij Mini Amsterdam, maar daar was niemand geïnteresseerd op de een of andere manier. :?

Moet wel zeggen dat de service van MiniAms me echt verbaasde. Ik had een pakking nodig van hooguit €7,50 en de man van het magazijn is niet alleen langer gebleven, maar heeft hem ook bij de balie achtergelaten toen bleek dat ik ook 17:45 niet ging halen. Uiteindelijk was het na 18:00 dat ik aankwam, maar ik kon de pakking toch nog krijgen en afrekenen. Dat is toch wel pluspuntjes waard! :)

Boy: geef maar een seintje (PM) als je hem opgehaald hebt, dan zal ik je laten horen hoe zo'n Janspeed klinkt :P
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 okt 2011, 20:14

Komen er nog foto's met de KW's eronder? :lol:
Afbeelding
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 okt 2011, 15:54

Heel vet hoor!!! 8) 8)
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 okt 2011, 16:04

Adriaan schreef:Komen er nog foto's met de KW's eronder? :lol:
Jawel, maar hij moet eigenlijk eerst nog goed gezet worden. Ik heb ze overgenomen van iemand hier op het forum en die had ze voor zijn R56 ingesteld. Nu staat voor eigenlijk nog niet laag genoeg bijvoorbeeld.

Probleem is ook dat ik eigenlijk bij Klaas de boel goed wil laten zetten, uitwegen en uitlijnen. Maar omdat ik net bij een nieuwe werkgever begonnen ben wil ik nog niet een ochtend of een middag vrijnemen om dat te gaan regelen. (Toevallig heb ik aanstaande vrijdagmiddag vrij, maar dan kan Klaas niet. Die vrije middag had ik voordat ik er kwam werken al aangegeven, dat is de middag dat een tripje met een oud-werkgever plaatsvind.)

Het helpt bovendien niet dat ik net mijn camera aan het verkopen ben :P

Dit is voor verlaging, ik weet niet of ik die al had laten zien..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 okt 2011, 21:41

Vind het coole pics man! Congratz met de gp trouwens 8)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 okt 2011, 22:45

Thanks en thanks!

Heb vanavond een setje R83s opgehaald voor de DS, daar komen winterbandjes om :)
Dan kunnen de R85s opgeknapt worden die er nu op zitten. Twee hebben een kleine slag en er zit wat borduurschade op. Als sinds de aankoop trouwens :/

De andere set R85s die ik heb liggen wil ik van de week aan beginnen, die moeten eigenlijk nog opgeknapt worden voordat ze worden voorzien van de Vredenstein Wintrac 205/45 R17 banden die ik ervoor heb gekocht :)
(Hier zit hele stevige borduurschade op, geen slag of andersoortige kromheid)

Toch Jobraay maar eens vragen om het spuitwerk ;)

Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2011, 09:54

mooie pics! en wat het werk/klaas probleem... er zijn hier vast wel mensen die met liefde en plezier jouw GP naar Klaas rijden hoor! :lol: :mrgreen: :wink:
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2011, 10:27

Op zich vertrouw ik niet heel veel mensen met mijn auto, maar er zijn er wel een paar die hem voor me naar Beek zouden mogen rijden hoor.

Ik moet nog ergens metaalputty scoren, heb mijn SO op jaagtocht gestuurd. Ik ben gemiddeld van 8:45 tot 18:00 aan het werk, zo'n beetje vanaf 7:40 tot 19:15 van huis... Dan zijn al die tentjes die onderdelen en dat soort spul verkopen dicht, dus ik kan het zelf niet echt halen.

Wil eigenlijk vanavond al beginnen aan de eerste velg. Heb vijlen en allerhande soorten schuurpapier, ontvetter etc. Eerst maar eens goed schoonmaken en dan de grote stukken aanpakken :)

Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 okt 2011, 21:10

Okay guys, beetje hulp nodig :)

Eigenlijk wil ik R99's onder de auto leggen, maar die zijn nogal aan de prijs. Stiekem is het ook nogal zonde om nieuwe R99's als wintervelgen te gebruiken, dus ik denk dat ik ofwel 2e hands of imi's moet zien te vinden. En als ik dan toch naar imi's aan het zoeken ben, dan vind ik de R112's en de R107's in 17" eigenlijk ook wel geinig.

Heb een adresje gevonden waar ik beide voor <€600 kan krijgen, heeft iemand nog een adresje voor minder per ongeluk?

Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2011, 22:36

Okay, nieuwe mod onderweg en daarbij horen weer wat vragen :P

Ik heb de Brembo GT Junior kit van dmb op het oog, wat moet ik doen om die te laten passen? Een setje spacers begrijp ik, maar passen ze ook in de S-spokes of andere 17"-ers zonder al te veel wijzigingen?

Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2011, 22:54

Ik zou ff op mini2.com zoeken voor meer info. Met de 18" R95 velgen heb je 20mm spacers nodig.
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2011, 23:59

Ik heb mijn vraag maar even op minitorque gesteld, voor de R109's heb je minimaal een 5mm spacer nodig, dat weet ik inmiddels. Hoe het met de S-spokes zit dat weet ik nog niet zeker, maar ze passen in ieder geval ín 17-ers ;)

Terug naar “Show your ride”