Mini Cooper R50 ''De Rooie" Mod list Update!!!
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Eerste mod vandaag afgehaald!!! Beek top! in de middag besteld volgende dag al binnen! Wat een service! De mod zo maar even in de auto plaatsen en dan gelijk foto's maken 

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Beeetje laat haha. maar hier is de foto van het dashboard.

Coyote Plus heel erg blij mee.

Heel erg bedankt Beek. super service!

Coyote Plus heel erg blij mee.

Heel erg bedankt Beek. super service!
- PerryMiniCooper
- Be Mini
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Zaterdag Stoepsleutel dag! K&N filter eraf halen en even tunen:) Foto's volgen! En gelijk even een schoonmaak beurt geven!
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Zo jongens ik heb besloten om te stoppen met modden. Kan het financieel niet meer aan. al me geld gaat naar een ander project toe. 10 maal belangrijker als de r50.
- PerryMiniCooper
- Be Mini
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
eigelijk alles. Vindt het model zo godsgruwlijk mooi. PK's zijn natuurlijk mooi meegenomen meer dan zat. en het interieur is natuurlijk helemaal top. Wou eerst me achterbank er al uit halen maar dat vonden de oudjes niet zo leuk. Maar nu hebben ze er niet zo heel veel op tegen.
Daveke schreef:Gaat het om de PK's/interieur of om de looks?
eigelijk alles. Vindt het model zo godsgruwlijk mooi. PK's zijn natuurlijk mooi meegenomen meer dan zat. en het interieur is natuurlijk helemaal top. Wou eerst me achterbank er al uit halen maar dat vonden de oudjes niet zo leuk. Maar nu hebben ze er niet zo heel veel op tegen.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Laatste mods binnen! maar nog niet in huis!
Uw bestelde onderdelen zijn binnen en kunt u op komen halen.Met vriendelijke groet,Magazijn MINI Den Haag Forepark. (Bericht ontvangen 17:05)
openingstijden ma-vr 9:00-17:00.
Ik moest stiekem toch wel lachen
Uw bestelde onderdelen zijn binnen en kunt u op komen halen.Met vriendelijke groet,Magazijn MINI Den Haag Forepark. (Bericht ontvangen 17:05)
openingstijden ma-vr 9:00-17:00.
Ik moest stiekem toch wel lachen
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Ik wil nieuwe velgen gaan kopen. Alleen keuze is natuurlijk weer te reuze dus zouden jullie me hierbij willen helpen? zat te denken aan 17/18" velgen.
Ps wat houd de et waarde in?
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dacht dat je ging sparen voor een andere mini?..PerryMiniCooper schreef:Ik wil nieuwe velgen gaan kopen. Alleen keuze is natuurlijk weer te reuze dus zouden jullie me hierbij willen helpen? zat te denken aan 17/18" velgen.
Onze sponsors