vooral de sparkling silver zie je spotgoedkoop.
Automaat zal vast en zeker duurder zijn maar zoek je speciaal een automaat Erwin?
Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 46 Blue R56
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Re: Erwin CS Mini Cooper S
Ik moet gewoon net iemand hebben die een Cooper S heeft uit 2007(R56) die gezinsuitbreiding heeft die dan groter moet rijden waar ik dan met gesloten beurs mee kan ruilen. 

Respect 2 All 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
zou ik even een nieuw topic aanmaken als ik jou was want niet iedereen kijkt in SYR 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
je kunt ook afwegen om de golf zelf te verkopen na aanschaf mini maar dan moet je een prijs hanteren waarvoor je zeker weet dat die zo weg is.
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pass mij dan even die sites door Rob, altijd makkelijk evt voor in de toekomst.
Ik kijk op autoscout en mobile en daar zie ik ze echt niet goedkoper, een enkeling die voor een 11k staat, maar das incidenteel.
Meer/andere/betere sites zijn zeer welkom!

Ik kijk op autoscout en mobile en daar zie ik ze echt niet goedkoper, een enkeling die voor een 11k staat, maar das incidenteel.

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi dat je op een goede manier van die R53 af bent gekomen, want hoewel het een mooie auto is klopt er weel heel weinig aan die auto... Nette Golf heb je nu, maar het is inderdaad geen MINI.
Succes met de zoektocht naar een mooie opvolger!

- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
x2, graag

ajede schreef:Pass mij dan even die sites door Rob, altijd makkelijk evt voor in de toekomst.
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Nee hoorspeedy schreef:vooral de sparkling silver zie je spotgoedkoop.
Automaat zal vast en zeker duurder zijn maar zoek je speciaal een automaat Erwin?

Respect 2 All 

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Goed idee Speedy heb ik gedaanspeedy schreef:zou ik even een nieuw topic aanmaken als ik jou was want niet iedereen kijkt in SYR

Respect 2 All 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
misschien ff leuk om te delen welke het eventueel word 
kunnen we hem ff natrekken met z'n alle :-D

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Hij komt in iedergeval van Ekris vandaan
Laat ik het eerst maar eerst zelf doen want vond het best wel vervelendspeedy schreef:misschien ff leuk om te delen welke het eventueel word

Respect 2 All 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Oh van een dealer af moet het goed komen 
Belangrijkste als het er 1 van onder 2009 is om te kijken of die een distributie fix heeft gehad.

Belangrijkste als het er 1 van onder 2009 is om te kijken of die een distributie fix heeft gehad.
- speedy
- NMC Legend
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat ik gewoon anders zoek dan jullie. Gisteren had ik hetzelfde met iemand. Jullie gebruiken dezelfde sites, je moet alleen weten welke selectie criteria je moet gebruiken. Dan vind je hele mooie dingen. Heb nog even gecheckt net en ik vind zomaar 8 R56 S met minder dan 100dkm op de klok die je voor rond de 10k op NL kenteken kan hebben.Nix schreef:x2, graag![]()
ajede schreef:Pass mij dan even die sites door Rob, altijd makkelijk evt voor in de toekomst.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance