P27 F56 JCW
- m-dejong
- Be Mini
Bericht
Re: Iets nieuws -> P15 F56S
De laatste dingetjes aan Laurel doen, morgen inleveren en met de S naar huis. #Duurtlang..
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Veel plezier morgen Michael....gaan we de S al in Zandvoort zien of moeten wij nog even geduld hebben 

F56S JCW PRO LCI
- m-dejong
- Be Mini
Bericht
Jullie moeten helaas geduld hebben! Ik ga naar de Efteling (ook niet heel verkeerd). Ben zondag wel bij de Oud en Nieuwrit.ITSU028 schreef:Veel plezier morgen Michael....gaan we de S al in Zandvoort zien of moeten wij nog even geduld hebben
Automotive Mike
- m-dejong
- Be Mini
Bericht
Gisteren de MINI's op mogen halen bij Dusseldorp in Apeldoorn. Gelijk lekker stukje gereden en de eerste indruk een beetje laten verwerken.
De Cooper S is erg zuinig in de Green mode, al hoewel de pit er een beetje uit is, bijvoorbeeld met inhalen op de snelweg. In de Midi mode heb je eigenlijk een mooie variatie, wat sportiever wanneer nodig en ook nog relatief zuinig. De Sport mode is een waar feestje. Rap als de brandweer, leuke plofjes in de uitlaat en de blow-off van de turbo die je ook lekker hoort bezig zijn.
Modden gaat wellicht nog komen, maar dat zie ik tzt wel. Eerst lekker rijden en binnenkort de uitlaat vervangen door een van Remus.
Foto's en filmpjes zal ik ook snel delen!
De Cooper S is erg zuinig in de Green mode, al hoewel de pit er een beetje uit is, bijvoorbeeld met inhalen op de snelweg. In de Midi mode heb je eigenlijk een mooie variatie, wat sportiever wanneer nodig en ook nog relatief zuinig. De Sport mode is een waar feestje. Rap als de brandweer, leuke plofjes in de uitlaat en de blow-off van de turbo die je ook lekker hoort bezig zijn.
Modden gaat wellicht nog komen, maar dat zie ik tzt wel. Eerst lekker rijden en binnenkort de uitlaat vervangen door een van Remus.
Foto's en filmpjes zal ik ook snel delen!
Automotive Mike
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nice Michael!!
sprak je ouders nog gister wel ff
en die vertelde je dat je naar efteling was ja!:D
sprak je ouders nog gister wel ff
en die vertelde je dat je naar efteling was ja!:D
- m-dejong
- Be Mini
Bericht
En alvast wat foto's.

Automotive Mike
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had het niet beter kunnen omschrijven, herken het 100%! Veel plezier met de nieuwe 'S', mooie kleur ook... WOW!m-dejong schreef:[...]

"Orange is the happiest color!"

- pocket rocket
- Bijna verslaafd
Bericht
ik ben volledig mee eens.
ik ben ook van de r56 s naar de f56 s gegaan en wat een verschil.
de mijne is bijna het zelfde alleen heb ik een zwart dak.
ik ben ook van de r56 s naar de f56 s gegaan en wat een verschil.
de mijne is bijna het zelfde alleen heb ik een zwart dak.
- m-dejong
- Be Mini
Bericht
Zeker een feestje om mee te mogen rijden! Ik heb nog geen idee waar ik de Remus V2 in ga laten bouwen.. Goeie adressen in de omgeving van Utrecht zijn altijd welkom.
Automotive Mike
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
...anders toch 'gewoon' de JCW Pro Tuning kit nemen, lekker ronken en knallen met de klep open én extra PK's! Bovendien geen gezeur met je MINI NEXT garantie.
"Orange is the happiest color!"

Onze sponsors