MINI Cooper S van CooperS-lightningblue (MINI = Exit)
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zow Kaj! Nou kan ik je voortaan horen als je in Nijmegen bent! Echt mooi geluid en niet ordi!! 

- iDarkDesign
- Transformer
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zondag weer eens in de auto van Kaj mee gereden. Ik zat achterin omdat m'n vriendin voorin zat. De uitlaat geeft een mooie beschaafde sound op de juiste momenten.
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
ha, goed geluidje die Alta, klinkt bij lage toeren als een 'rauw grommend leeuwtje'.. erg leuk gedaan en inderdaad mooi opname. Goed idee Hans om van iedereen eens een goede geluidsopname te maken. Leuk om te horen is ook dat de r56s mini's anders klinken dan de r53s mini's met een sportuitlaat. Zijn er ook al geluidsopname van R56s met ander spuit/kat en eindpijp?
groetjes ferdinand
groetjes ferdinand
Veel rijplezier!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag was het in het Bergse mooi wint-stil. Meteen maar naar Noordland gereden om een nieuw filmpje op te nemen en bij de NeDalCo een setje foto's te schieten aangezien ik dat nog niet had gedaan.
Hier het resultaat:

Jaja, wielen zijn weer eens vies...

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4790127265[/GVideo]
Hier het resultaat:

Jaja, wielen zijn weer eens vies...

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4790127265[/GVideo]

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@everybody:
Bedankt voor de snelle en vooral leuke reacties!!
Ja man, jij snapt hem!!Wint schreef:Ghehehe....CooperS-lightningblue schreef:Vandaag was het in het Bergse mooi wint-stil.![]()
Ziet er sjiek uit senor, pijppie klinkt super man!

@everybody:
Bedankt voor de snelle en vooral leuke reacties!!

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lachen met die Kaj!
(lekker droog...)
CooperS-lightningblue schreef:Ja man, jij snapt hem!!Wint schreef:Ghehehe....CooperS-lightningblue schreef:Vandaag was het in het Bergse mooi wint-stil.![]()
Ziet er sjiek uit senor, pijppie klinkt super man!![]()

(lekker droog...)
Save a tree, eat a beaver

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Fantastisch geluid en ziet er nog mooi uit ook! Ik wil straks op mijn nieuwe S (nog 2 weken wachten voor ik kan gaan rijden...)ook een andere uitlaat en deze is wel erg gaaf
. Ik had bij de dealer gevraagd of het mogelijk was om van de JCW tuning kit alleen de uitlaat te monteren, maar dat was helaas niet mogelijk
Ik kon alleen de tuningset in zijn geheel bestellen.

Onze sponsors