ALL4S
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- DionHPT
- Enthousiast
Bericht
Re: ALL4S Paceman Alien Green foto bommetje
Onwijs gaaf! Nog gedacht over de onderste omranding van de grille groen te maken
?

Mini Cooper S - 17% Cravenspeed Pulley - DaveF airbox - Powered by Gyeon Quartz
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Super zo hoor! En eindelijk weer eens wat anders dan rood o.i.d. top.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ik vind het erg mooi staan 
het is nu net of je 1 stoel donker hebt op die foto en moet zeggen dat ik donkere stoelen bij dit uiterlijk wel heel vet zou vinden ipv lichte interieur.

het is nu net of je 1 stoel donker hebt op die foto en moet zeggen dat ik donkere stoelen bij dit uiterlijk wel heel vet zou vinden ipv lichte interieur.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: ALL4S Paceman Alien Pics keuze velgen R126 / R135 ?
Albert,
ik vind het vooral met de zwarte R126 stoerder staan en past wat mij betreft beter, vooral omdat je bijna geen chrome accenten meer hebt. Met de R135 geeft het wat een chiquere look/uitstraling. Het blijft dus een persoonlijke keus wat jezelf het mooiste vindt maar je hebt echt een hele mooi ride. Toch gaaf zo'n Paceman, jammer dat ze niet meer gemaakt worden.
ik vind het vooral met de zwarte R126 stoerder staan en past wat mij betreft beter, vooral omdat je bijna geen chrome accenten meer hebt. Met de R135 geeft het wat een chiquere look/uitstraling. Het blijft dus een persoonlijke keus wat jezelf het mooiste vindt maar je hebt echt een hele mooi ride. Toch gaaf zo'n Paceman, jammer dat ze niet meer gemaakt worden.
- Peter
- Volledig MINI minded!