Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met één kant ben je zo'n 3 uur bezig. Eerst de sticker er op plakken (kan zonder zeepsop), dan met een priem precies in het midden van het zwarte puntje een gaatje prikken zodat je het boortje precies kunt uitlijnen. Ik heb een 6 mm boortje gebruikt maar dat geeft erg weinig ruimte voor een foutje. In drie gevallen raken twee gaatjes elkaar, maar dat is goed zoeken tussen de 450 gaatjes
.
Als je wat minder zeker bent kun je ook een 5 mm boortje nemen maar dan hou je meer 'body' over.
Het materiaal van de bumper is vrij zacht, daar boor je zo doorheen. Ik drukte er zelfs een keer met de priem doorheen.
Enigste lastige is dat soms de rommel wat je uit het gat boort onder de sticker komt en de sticker omhoog drukt.
De puntjes voor de andere kant zijn ook al gemaakt, zondagmiddag ga ik er weer verder mee. Ik heb trouwens wel wat spierpijn

Als je wat minder zeker bent kun je ook een 5 mm boortje nemen maar dan hou je meer 'body' over.
Het materiaal van de bumper is vrij zacht, daar boor je zo doorheen. Ik drukte er zelfs een keer met de priem doorheen.
Enigste lastige is dat soms de rommel wat je uit het gat boort onder de sticker komt en de sticker omhoog drukt.
De puntjes voor de andere kant zijn ook al gemaakt, zondagmiddag ga ik er weer verder mee. Ik heb trouwens wel wat spierpijn

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je mag best langskomen en ik wil ook wel 10 gaatjes boren om het voor te doen, de rest mag men dan zelf doen, dan heb je er ook meer plezier van als je de achterkant van de auto bekijkt. Wel vroeg komen dan, of een luchtbed en slaapzak meenemen 
Blijft mijn vraag staan, moet ik daar waar normaal de sticker zit het blauw zwart spuiten of laten zo? Of eerst maar eens monteren en kijken hoe het uitziet, zwart spuiten kan altijd nog?

Blijft mijn vraag staan, moet ik daar waar normaal de sticker zit het blauw zwart spuiten of laten zo? Of eerst maar eens monteren en kijken hoe het uitziet, zwart spuiten kan altijd nog?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Niks zo persoonlijk als smaak maar ik wil geen zilveren of zilverachtige roosters op mijn auto (buiten de S sidevent)
Dat is ook een reden voor mij op de originele stickers niet te gebruiken. Elk rooster op mijn auto is zwart, ook de Aero-kit komt met een zwarte voorste grill. Hoe JCW dan een zilveren sticker mee kan leveren is mij een raadsel. Dat moet natuurlijk anders zie je de zwarte inkt van de gaatjes niet als men de sticker zwart maakthenkietenk schreef:Is het niet mooi om het chroom-kleurig te spuiten, of aluminiumkleurig?

Niks zo persoonlijk als smaak maar ik wil geen zilveren of zilverachtige roosters op mijn auto (buiten de S sidevent)

Onze sponsors