Das een slecht bericht. Jammer dat je tuning-vreugde zo bedorven wordt door die@$%$#%$# kap.
Wat deed je met je kap. Spuiten met impregneer??
Succes hoor!!!!!!!!!!
gr, PC
Jurgens topic - Einding project
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Een auto is gemaakt om te verslijten he
. Nu ik behandelde vroeger wel mijn kap. Maar ik zag eigelijk nooit verschil. Dus mee gestopt.
Verder gewoon af en toe is afwassen (niet elke keer), maar wel elke keer de achterkap mee, want die ziet serieus af met al dat vuil, water, zout en smerigheid dat op de weg ligt
ach, maakte geen domper op de tuning hoorPretty Cooper schreef:Das een slecht bericht. Jammer dat je tuning-vreugde zo bedorven wordt door die@$%$#%$# kap.
Wat deed je met je kap. Spuiten met impregneer??
Succes hoor!!!!!!!!!!
gr, PC

Verder gewoon af en toe is afwassen (niet elke keer), maar wel elke keer de achterkap mee, want die ziet serieus af met al dat vuil, water, zout en smerigheid dat op de weg ligt

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is inderdaad een bekend probleem, het heeft te maken met de afstelling van de kap die vanuit de fabriek al verkeerd is geweest. Diegenen die het vroeg geconstateerd hebben hebben allemaal onder garantie een nieuwe kap gekregen. Ik zou het er dus niet te makkelijk bij laten zitten.
- Jurgen
Bericht
ow ow ow
nee nee ik laat het er niet bij
Ze hebben er foto's van genomen en opgestuurd naar MINI ze hadden het nog niet voorgehad zeiden ze
Ik zei gewoon dat geen dumper maakte voor de beek dag. Een auto is voor te verslijten, maar ik ga er zeker verder mee hoor. Hij mag dan wel voor te verslijten zijn, maar ik heb liever geen nattigheid door mijn dak.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
EN??????????????????????
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Jurgen schreef:Ale woensdag komt de expert van MINI belgium er ene zien ik ben benieuwd.
EN??????????????????????

gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Veren?

coendek schreef:aero kit al gespritst??

- Jurgen
Bericht
)
Aero kitje is nog niet gespoten, omdak ik dan woensdag mijn afspraak moest afzeggen voor het vijf seconden inspecteerwerk
... en ik moet nog een nieuwe afspraak maken, maar wees gerust coen jij weet het als eerste als ik ze terug heb
, en PC jij als eerste als het erop staat
De expert heeft idd komen kijken, werk van 5 seconden en hij gaat het doorgeven aan MINI duitsland. Als zei zeggen dat het onder garantie valt, mag het vervangen worden onder gerantie (duhPretty Cooper schreef:Jurgen schreef:Ale woensdag komt de expert van MINI belgium er ene zien ik ben benieuwd.
EN??????????????????????
gr, PC

Aero kitje is nog niet gespoten, omdak ik dan woensdag mijn afspraak moest afzeggen voor het vijf seconden inspecteerwerk

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Zo dat zijn nou cabrio-vriendjes onder elkaar
Hopelijk gaat het je niets kosten, succes
gr, PC

Jurgen schreef: PC jij als eerste als het erop staat
Zo dat zijn nou cabrio-vriendjes onder elkaar

gr, PC

Onze sponsors