Clubman S Pepper White
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo even wat pics posten, wat een K*T klus die M7 grill instaleren!! dacht eerst dat de de ondergril lastig zou zijn, omdat de bumper er vanaf moest!! maar de bovenste is het grote probleem! de hele gril moet uitgesneden/gezaagd worden! dus mocht je het ook bestellen, dan gewoon een lege omlijsting via M7 bestellen

bovengril gedemonteerd.. eitje

en dan maar knippen (eerst met een blikschaar grootste gedeelte eruit geknipt!

Daarna alle aanhechtingspunten eruit proberen te snijden (erg moeilijk...)

uiteindelijk gelukt doormiddel van een klein ijzer zaagje

Dacht dat ik de gril omlijsting nog moest bewerken met een dremel om het geheel af te werken, maar zodra de M7 gril erop zit, zie je niet meer dat er gesneden is in de standaard gril! moet nog wel de schroeven zwart spuiten! snap niet dat ze niet zwart geleverd worden
maar goed!!
dan is het een kwestie van gril erop leggen en op de juiste positie vast schroeven!
Onderste gril is makkelijk, bumper eraf halen (blijven klote dingen die stomme dopjes!!!!!) en dan even passen en vastschroeven!
gril over de mistlampen ben ik helaas nog niet aan toe gekomen, gaat deze week nog gebeuren!
eind resultaat voor nu vind ik al wel

bovengril gedemonteerd.. eitje

en dan maar knippen (eerst met een blikschaar grootste gedeelte eruit geknipt!

Daarna alle aanhechtingspunten eruit proberen te snijden (erg moeilijk...)

uiteindelijk gelukt doormiddel van een klein ijzer zaagje

Dacht dat ik de gril omlijsting nog moest bewerken met een dremel om het geheel af te werken, maar zodra de M7 gril erop zit, zie je niet meer dat er gesneden is in de standaard gril! moet nog wel de schroeven zwart spuiten! snap niet dat ze niet zwart geleverd worden

dan is het een kwestie van gril erop leggen en op de juiste positie vast schroeven!
Onderste gril is makkelijk, bumper eraf halen (blijven klote dingen die stomme dopjes!!!!!) en dan even passen en vastschroeven!
gril over de mistlampen ben ik helaas nog niet aan toe gekomen, gaat deze week nog gebeuren!
eind resultaat voor nu vind ik al wel

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mooie mod olaf!
Alleen bizar dat het zo'n knutselwerk is...

Alleen bizar dat het zo'n knutselwerk is...

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
@jbcola, ja heb het nu onder de knie! gewooon een klein ijzerzaagje en gaan met die banaan!!!
zou bij die van jou ook wel staan, moet je wel zwarte velgen houden... maakt em namelijk wat aggressiever, en jou clubman met zilvere velgen is veel chiquer!!
zou bij die van jou ook wel staan, moet je wel zwarte velgen houden... maakt em namelijk wat aggressiever, en jou clubman met zilvere velgen is veel chiquer!!