Gaat er nu zoiets komen? Heb je het jaaaaaren geleden al eens over gehad...
Succes met het vinden van een waardige opvolger.

Nou ik heb wel een droom auto in gedachten maar eerst maar eens kijken of dat werkelijkheid wordtRobert schreef:Ojee.... Zonde hoor om h'm weg te doen, en aan de andere kant ook voorstelbaar dat je een keer weer wat anders wilt gaan rijden.
Gaat er nu zoiets komen? Heb je het jaaaaaren geleden al eens over gehad...
Succes met het vinden van een waardige opvolger.
Thnx!Dim schreef:Wat een gave coupé! Kan hier qua uiterlijk zeker inspiratie uithalen voor de mijne.
Mocht je nou wat van je mods niet met de verkoop bij willen sluiten dan ben ik wel geïnteresseerd in wat mods.
Welke facebook groep kan ik ze vinden? Ben benieuwd welke items je vanaf wil.speedy schreef: ↑04 apr 2019, 16:33Thnx!Dim schreef:Wat een gave coupé! Kan hier qua uiterlijk zeker inspiratie uithalen voor de mijne.
Mocht je nou wat van je mods niet met de verkoop bij willen sluiten dan ben ik wel geïnteresseerd in wat mods.
Sommige items staan al op facebook met inruil van eigen parts.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Anders pm mij even dan kunnen we nummers uitwisselenDim schreef:Welke facebook groep kan ik ze vinden? Ben benieuwd welke items je vanaf wil.speedy schreef: ↑04 apr 2019, 16:33Thnx!Dim schreef:Wat een gave coupé! Kan hier qua uiterlijk zeker inspiratie uithalen voor de mijne.
Sommige items staan al op facebook met inruil van eigen parts.
Fraaie exemplaren Daiël!speedy schreef:Beide weer mooi schoon
Ben heel benieuwd! Houd je topic vandaag in de gaten en hopelijk post je wat foto’s! :-)speedy schreef:Thnx!
Vandaag vroeg opgestaan want ik ga mijn nieuwe wagen ophalen in Wassenaar
Onze sponsors