de dochter van...
de buurvrouw van..
de kassamiep in de lokale buurtsuper van
de collega van
de schoonmaakster van...
de oma van... Nee die niet...
Nog meer?

Thank goodness for that!Woosh! schreef:![]()
![]()
haha, Sven told me yesterday.. didn't see it yet...
I'm not taking my clothes of for you Mark, sorry![]()
allemaal leuk hoor, maar ik zie nog steeds geen foto'sSven schreef:en dan ook meteen het nichtje van....
de dochter van...
de buurvrouw van..
de collega van
de schoonmaakster van...
Nog meer?![]()
Ja, die leuke politieagente uit Enschede met dat rode haar waar je moeder het zo goed mee kan vindenSven schreef:en dan ook meteen het nichtje van....
de dochter van...
de buurvrouw van..
de collega van
de schoonmaakster van...
Nog meer?![]()
Sven schreef:Dat wil je niet....![]()
Op en top asociaal, oud, vies, lelijk, gerimpeld... stinkend naar muffe sigaretten...
Mocht je je toch een beeld willen vormen....
Google even op Hanna Tokkie, neem er denkbeeldig een roodharig kapsel bij, trek er 50 kilo af en je zit in de buurt...![]()
Ik hoop d'r niet snel tegen te komen...
Zeker voornamelijk gasten bij jou in de klas? Daar gaan de standaarden rap van naar benedenmini cabrio schreef:Sven schreef:Dat wil je niet....![]()
Op en top asociaal, oud, vies, lelijk, gerimpeld... stinkend naar muffe sigaretten...
Google even op Hanna Tokkie, neem er denkbeeldig een roodharig kapsel bij, trek er 50 kilo af en je zit in de buurt...![]()
Ik hoop d'r niet snel tegen te komen...wat is daar mis mee??
![]()
dat zeg je tegen de verkeerdefrankie schreef:Zeker voornamelijk gasten bij jou in de klas? Daar gaan de standaarden rap van naar benedenmini cabrio schreef:Sven schreef:Dat wil je niet....![]()
Ik hoop d'r niet snel tegen te komen...wat is daar mis mee??
![]()
Of zeg ik dat nu tegen de verkeerde........
Woosh! schreef:dat zeg je tegen de verkeerdefrankie schreef:Zeker voornamelijk gasten bij jou in de klas? Daar gaan de standaarden rap van naar benedenmini cabrio schreef:
wat is daar mis mee??
![]()
Of zeg ik dat nu tegen de verkeerde........
![]()
Onze sponsors