Wacht nog ff op een mooie foto van je totaal plaatje
Dave's Turbo R53 Project
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Wat een K foto's man
Maar interieur is echt dik geworden. Straks stuurtje ook blauw en done! Deuren zijn idd goed gelukt, icm met de stoelen (wat zijn ze toch dik he die PP's)
Scuttels zijn mooi detail, maar nu wel haast maken met het wit, zwart maken en je ringen blauw maken
Wielen en gekleurde klauw eronder blijf ik ook echt vet vinden!
Maar interieur is echt dik geworden. Straks stuurtje ook blauw en done! Deuren zijn idd goed gelukt, icm met de stoelen (wat zijn ze toch dik he die PP's)
Scuttels zijn mooi detail, maar nu wel haast maken met het wit, zwart maken en je ringen blauw maken
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
De kapjes voor de koplampsproeiers laat ik gelijk maken met de ringen, en dan EB spuiten na de carnaval bij mn bevriende spuiter.
Skirts staan voor maart of april op het (zwarte) programma. Wel lang wachten, maar als het voor niks gebeurt, heb ik dat er wel voor over. Spiegelkapjes komen volgende week, dak stickeren is ook iets wat op korte termijn moet gaan gebeuren - maar dat ligt aan de agenda van Ida
Skirts staan voor maart of april op het (zwarte) programma. Wel lang wachten, maar als het voor niks gebeurt, heb ik dat er wel voor over. Spiegelkapjes komen volgende week, dak stickeren is ook iets wat op korte termijn moet gaan gebeuren - maar dat ligt aan de agenda van Ida
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

Zelf doe je het niet veel beter met je iPhone mannetje!
Enne, ik ga best hard, al zeg ik het zelf.. Jij lult al weken over je gele klauwen - maar die zijn nog steeds rood?!
Ja, nu weet ik wel dat jij met Rick op stap bent geweestGreyCooperS schreef:Wat een K foto's man![]()
Scuttels zijn mooi detail, maar nu wel haast maken met het wit, zwart maken en je ringen blauw maken![]()
Enne, ik ga best hard, al zeg ik het zelf.. Jij lult al weken over je gele klauwen - maar die zijn nog steeds rood?!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
true..maar blijven K foto's
En ja, jij bent veeeeel sneller dan ik I know...
...Ik had toch maar beter een vak kunnen leren...
En ja, jij bent veeeeel sneller dan ik I know...
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar very nice Davy...!!! Goed bezig geweest... nou snel dat dak zwart, past dan stuk beter icm de velgen!
Hoe staat t met de GP achterspoilert??
Peter wacht tot ze met de jaren vanzelf geel kleuren....!Daveke schreef:Ja, nu weet ik wel dat jij met Rick op stap bent geweestGreyCooperS schreef:Wat een K foto's man![]()
Scuttels zijn mooi detail, maar nu wel haast maken met het wit, zwart maken en je ringen blauw maken![]()
Maar very nice Davy...!!! Goed bezig geweest... nou snel dat dak zwart, past dan stuk beter icm de velgen!
Hoe staat t met de GP achterspoilert??
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er weer prima uit Davy... let maar niet teveel op Peter, die maakt zelf helemaaaaal dramatische foto's! 
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors